Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla tällaisia tuttavia?

Vierailija
15.08.2010 |

Meillä on tuttavapiiri, joka kokoontuu aika ajoin.

Minä olen hoitanut ne kokoontumisjärjestelyt kolmesti, nyt jostain syystä ei taaskaan löytynyt muita halukkaita siihen touhuun, on niin kiire kaikilla jne.

Nyt kun niitä järjestelyjä hoidin, ensin ei voitu vastata meileihin, kun on kesä... Sitten kun vastattiin, oli lista toiveita. Annoin yhteystiedot suunniteltuun tapaamispaikkaan ja pyysin, että ne säädetään ko. paikan kanssa. Mahdotonta, kesti kaksi viikkoa...

Sitten kun laitoin uudelleen muistutusmeiliä, sain vastauksia, että no ehkä tämä nyt sitten jne. ja sitten joku valopää ehdottaa, että hyväksytään tämä nyt alustavasti ja hiotaan sitten talven mittaan. Ajatuksena ilmeisesti, että minä pidän järjestelypiikkiä auki ja päivystän niitä parannusideoita ensi kesään asti.

Minusta aikas paksua! Ensin kukaan muu ei koskaan saa mitään tehtyä. Minä tein, käyttäen siihen yhden lomapäivän ja sitten jouduin vielä rukoilemaan niitä vastausmeilejä - ja nyt pitäisi vielä koko talvi kuunnella samaa urputusta ja soitella sinne kokouspaikkaan milloin mitäkin!

Ja nämä ko. tyypit eivät edes tajua, että pyytävät jotenkin ehkä vähän liikaa. Heillä kun on yksi lapsi ja työt niin eivät a)voi niitä järjestelyjä hoitaa ja b) se ko. yksi lapsi on niin erityistapaus, että hänen kanssaan pitää sitten säätää koko talvi tätä tapaamista.

Argh ja argh.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin neutraalisti, että olen käyttänyt yhden kokonaisen päivän tapaamisjärjestelyihin. Kerrot, että parempia järjestelyjä et tuona päivänä voinut tehdä, koska kaikilta et ollut saanut informaatiota(niitä meilejä) ajoissa. Teit järjestelyt siis niiden tietojen, toiveiden ym suhteen, jotka tuolloin tiesit.

Kerrot, että voitte toki pitää vain alustavasti tuota kokouspaikkaa, mutta että ehkä sitten joku muu ottaa järjestelyvastaavan tehtävät kontolleen, koska sinulla tulee olemaan erityisen kiireinen syksy ja talvi. Jos tarvitsee selitellä niin töissä kiirettä, sairaat sukulaiset tarvitsevat apua, aloitat lisäopiskelut ym)

Vierailija
2/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(vaativammassa kuin yksikään noista muista äideistä), miehellä on vaativa työ, meillä on kaksi lasta, joista toisella krooninen sairaus. Ja päiväkodin vaihtoa ja muuta säätämistä, läksyjä ja muuta.

Muilla perheillä tosiaan yksi jo suht iso lapsi ja leppoisat työajat ja piiiitkät kesälomat.

Ja siis sen vielä nielen, että saatan olla parempi organisoija ja saan edes aikaiseksi, mutta tuo asenne, että minä jotenkin palvelen heitä ilmaiseksi loputtomiin! Se aika on minullakin kaikki perheeltä ja työajasta poissa!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat, ettet yksinkertaisesti ehdi enää uhraamaan aikaasi tälle projektille.

(vaativammassa kuin yksikään noista muista äideistä), miehellä on vaativa työ, meillä on kaksi lasta, joista toisella krooninen sairaus. Ja päiväkodin vaihtoa ja muuta säätämistä, läksyjä ja muuta.

Muilla perheillä tosiaan yksi jo suht iso lapsi ja leppoisat työajat ja piiiitkät kesälomat.

Ja siis sen vielä nielen, että saatan olla parempi organisoija ja saan edes aikaiseksi, mutta tuo asenne, että minä jotenkin palvelen heitä ilmaiseksi loputtomiin! Se aika on minullakin kaikki perheeltä ja työajasta poissa!

Ap

Vierailija
4/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne kukaan viitsi pistää tikkua ristiin koska olet ns. "kyllähän se varmaan taas tekee" Tyyppi.

Mitäs jos ilmottaisit niille meilillä, että jos päätöksiä ei tule samoin vastauksia niin homma peruuntuu. Ettei sinulla ole aikaa tällaiseen vetkuiluun, eli m ikäli tahtovat kokoontua lähettävät viestit nyt ja jos ei viestejä tule seuraavan 3 päivän sisään niin peruutat kaikki asiat.

Älä ole kynnysmatto

Vierailija
5/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan viimeisimpään meiliin vastauksia viikon ja ilmoitan, että koska tähän ei selkeästikään sitoutumishaluja löydy, unohdetaan koko juttu ja ehdotan, että ne jotka eivät ole kertakaan järjestelyjä hoitaneet, hoitavat ne ensi kesänä sitten. Ja kerron meidän perheen toiveet.

Eipä tulisi minulle mieleenkään käyttäytyä noin!

Ap

Vierailija
6/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka passuuttavat itseään ihan pokkana?

Vierailija
7/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittamatta tälle lössille. Siinähän sitten luulevat asian taas hoituvan kuin tyhjästä ja havahtuvat ensi kesänä, että mitään ei ole tehtykään.

Ap

Vierailija
8/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää vain vähin äänin hoitamatta.

Vierailija
9/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti varaat ja sovit ja vaadit sitovat ilmoittautumiset ja etumaksun. Jos se ei kaikille sovi niin pysykööt poissa.

Vierailija
10/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet alusta asti hoitanut järjestelyt, ehkä muut eivät niin innoissaan ole kokoontumassa alunperinkään. Joskus vaan muut asiat menevät kavereidenkin edelle. Mulla on ollut tällainen tilanne, itse en olisi jaksanut treffejä, varsinkaan järjestää.

Vierailija
11/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ap on töissä vastuullisessa ja vaativassa asemass aja yhden tapaamisen hoitaminen on hänelle ylivoimaista? Ei VOI olla totta. Ei vaan voi.

Ja lisäksi onhan päivän selvää, että jos jostain kohteesta tilataan joku tilaisuus, tarjoilua ja sen sellaista niin sinne kohteeseen EI soittele samasta asiasta neljätoista ei henkilöä, vaan yhteydenpidon ja tilauksen hoitaa yksi henkilö.

Vierailija
12/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on nimenomaan siinä, että _he_ eivät saa niitä aikaiseksi, vaan kurmottaisivat, soutaisivat ja huopaisivat niitä vuoden.

Ja ei, kaikki haluavat kovasti tavata, mutta eivät saa järjestettyä sitä tapaamista.

ap

Vierailija
13/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitäähän minun saada niiltä tapaamiseen tulevilta ne sitoumukset, tulevatko vaiko eivätkö tule ja milloin tulevat, mitä syövät jne.

Jos lyön sinne lukkoon jotakin, ja porukka ei tulekaan, minä saan maksaa ne viulut.

Enkä ole missään törmännyt vastaavaan! Olen junaillut satoja kokouksia, kymmeniä matkoja, kymmeniä seminaareja ja risteilyjä, mutta tämän porukan kanssa tahkotaan nyt ihan kaikesta, siis oikeasti patjan laadusta pähkinöihin yms.

Eikä mihinkään saa selkeää sitoutuvaa vastausta!

Ap

Vierailija
14/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten aikuiset ihmiset eivät tajua, että jos jotain varaa, niin sitten varaa.

Ei voi vain periaatteessa varata idealla, että sen sitten peruuttaakin viime hetkellä. Tai rupeaa säätämään ja säätämään sitä mitä varaa, sen varaamisen jälkeen. Jos otetaan jostakin paketti, se hinta on ja pysyy ja lankeaa niille muille, jos joku jääkin pois. Kiva sitten kustantaa näiden venkoilijoiden käyttämättä jääneet ateriat yms.

Ja kyse on yhdestä viikonlopusta noin tunnin matkan päässä kotoa! Ei loppuelämän sitoutumisesta tai muusta sen suuremmasta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän