Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipulääke arcoxia?

Vierailija
15.08.2010 |

Oletteko käyttäneet. Sivuvaikutus lista pakkaus selosteessa on niin karmea. Uskallankohan käyttää?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole varovainen.

Vierailija
2/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas vitsi vain!!!

Vierailija
4/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytin sitä 6 vuotta sitten kun minulla oli välilevynpullistuma eikä mitään sivuoireita tullut. Mutta anopilla ja miehen enolla on samaisesta lääkkeestä tullut jotain, mm. näkö heikentynyt.

Vierailija
5/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen Arcoxiaa ja Celebraa.

Vierailija
6/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttämään ja se oli kyl taju kankaalla samantein kun alkoi vaikuttamaan. :/

Vierailija
7/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa joka auttanut kipuihin.

Vierailija
8/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten. Tehosi tosi hyvin, ei mitään sivuvaikutuksia.

Vierailija
9/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no enpä ihan usko =D

Vierailija
10/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja söin arcoxiaa ens 60mg ja lopulta 120mg päivässä. Ainoa sivuvaikutus oli karsea metallinmaku suussa. Muuten oli ainoa tulehduskipulääke joka jelppas.

En pelkää Arcoxiaa.

-farmaseutti

Vierailija
11/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nivelet kipeytyy eikä ole kyllä mulla ollut mitään sivuoireita. Hyvä lääke.

Vierailija
12/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka "on kamalan väsyneitä ja taju kankaalla kun sain tämmöstä kamalaa lääkettä kuin voltaren ja ihan rapiddia"

"hirvee, pakko olla saikulla kun on niin tolkku pois kun syön tämmöstä kamalaa väsyttävää lääkettä kuin celebra"

"syön tämmöstä hirveetä lääkettä kuin arcosia. Pakko nukkuu koko ajan kun niin väsyttää. Otan siihen kyllä lisäksi buranaa ku on vaan tämmönen yks tapu päivässä"

Yhdessäkään noista lääkkeistä ei ole relaxoivaa vaikutusta. Se kaikki on siellä pään sisällä. Ihan tavallisia tulehduskipulääkkeitä kaikki. Ja hirveintä on, että porukka vetää buranaa siihen lisäksi ja sitten ihmetellään kun tulee mahahaavaa.

t. hoitsu

Vierailija
13/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arcoxia on tulehduskipulääke, ei siitä voi mennä taju kankaalle.

Olen syönyt Arcoxiaa yhteensä ehkä 3 kk, viimeisestä kuurista alkoi tulla ihottumaa, muuten erinomainen lääke, mutta kallis.

Vierailija
14/21 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako söin polvikipuihin2x kuurin vei kyllä kipuja pois silloin mutta kivut palasi lopetettuani ja kaikki nivelet tosi kipeinä kaksi viikkoa!!!! Ja kaikki polvivaivani parani kun söin valkosipulia kolmen viikon kuurin, nyt polvessa ei ole yhtään kipua ja toimii upeasti!!!

tavalista kaupasta saatavaa valkosipulia leivälle siivuina tai murskattuna ei tuu sivuoireita ja on halpaa.

Huomatakaa että valkosipuli tableteissa se vaikuttava ainesosa on kadonnut prosessissa! Vain luontainen valkosipuli auttaa.

Vierailija
15/21 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä syön rautanauloja ja kaikki kivut katoaa..

Voi pyhä jysäys. . Jos valkosipuli olisi noin ihmeellistä kivun viejä, niin sitä takuuvarmasti tuputettaisiin oikein olan takaa.

Et sitten oikeasti ole kipeä ollutkaan ja aikakin parantaa ilman sitä valkosipuliakin.

Vierailija
16/21 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt. Ei haittoja, mutta ei se juurikaan kipuun auttanut. Kipu tosin oli silloin aivan järkyttävä.

Vierailija
17/21 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin viikon verran polven tulehdukseen. Ei juuri auttanut, sivuvaikutuksena tuli paha metallinen maku suuhun.

Menin sitten polven takia fysioterapeutin pakeille ja nyt saan ihan oikeaa apua, kun selvisi että koko jalka on ihan virheasennossa. Eipä olisi lääkärin tulehduskipulääkkeistä ollut paljon iloa.

Vierailija
18/21 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoi hyvin. Mulle määrättiin sitä olkapääkipuun. Ainoa sivuvaikutus oli metallinmaku suussa, kun joi jotain. Sekin hävisi, kun lääkkeen syönnin lopetti.

Vierailija
19/21 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuten useimmat tabletteina nautittavat lääkeaineet aiheuttaa vanhenemista noin vuoden verran 365 vuorokauden kuurin aikana. Muuten mahdollisesti ihan hyvä lääke! :)

Vierailija
20/21 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aiheutti paljon sivuoireita: sydämen tykytystä, heikotusta ja huonovointisuutta, ripulia ja siten painon laskua. Saattoi osittain kyllä aiheutua myös erittäin voimakkaan kuvun aiheuttamasta unettomuudesta ja stressistä. Lihasrelaksanttia ja normi Buranaa kyllä kestän ihan hyvin. Olen hoitoalalla ja olen kuullut kyllä kyseisen lääkkeen sopivan useimmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi