G Anoppi häissä
Galluppi kaikille :-) Mitä ihanaa, hauskaa tai kauheeta teidän anopit ovat tehneet teidän häissänne? Oma anoppini ei tainnut aivan hyväksyä poikansa avioliittoa, koska ryyppäsi oikein kunnolla häitä edeltävänä yönä. Meille molemmille oli varattu kampaajat samasta kampaamosta hääaaton aamuksi ja anoppi ilmaantui paikalle täydessä humalassa. Itse olin siihen asti ollut innoissani suuresta juhlapäivästä, mutta katsellessani sammaltavaa anoppi aloin jännittämään hänen loppupäivän käytöstä. Iltapäivään mennessä meno oli hiukan tasaantunut, mutta silmät seisoivat päässä ja parfyymin sijasta tuoksui vanha viina. Ilta sujui suht hyvin - hän mm. käveli useaan otteeseen lasiovia päin juhlapaikalla.
Anoppi ei osaa pukeutua kun verkkareihin ja teepaitoihin. Ei kuulemma vaan osaa käyttää muita, vaikka olen useasti ollut hänen mukanaankin vaateostoksilla. Autoin kuitenkin valitsemaan häihimme kauniin ja istuvan kotelomekon ja kengät. Kuinkas ollakaan oli kuitenkin laittanut ne ikivanhat kauhtuneet verkkarit, mutta teepaidaksi oli valinnut sellaisen jotai ei kuulemma ole vielä käytetty. Kyllä mua vähän vitutti ettei edes tämmöisen jhlan takia voinut vähän omasta mukavuudestaan joustaa.