Uskotko, että maailmanloppu tulee 21.12.2012?
Minä en usko, mutta silti se pvä pelottaa.
Kommentit (68)
Kaikille hihhuleille.
Jos olette niin varmoja, niin tehän voitte myydä kaiken omaisuutenne ja laittaa rahat tililleni. Eihän materialla enää tee mitään niin antakaan ne minulle, jooko?
Ala-asteikäisenä tein läksyjä, kun naapurin adventisti-mummo tuli kylään ja sanoi minulle, että turha tehdä läksyjä, maailmanloppu tulee vuonna 1982.
on tässä kuulkaa nyt aika monta maailmanloppua nähty. ilmastonmuutos ei aiheuta maailmanloppua, mutta ilmastonmuutosta ei voi peruakaan, mutta siihenkin voi sopeutua. Sitäpaitsi se mayojen kello oli kuulemma niin väärässä että tiedemiehiäkin naurattaa ku tajusivat että oho ollaanpa me oltu tyhmiä. Ja newton on ennustanu, että se tulis 2060 ja sekin on väitetty vääräksi. NASA oli vetäny väitteet alas, että maailmanloppu tulis tuolloin 2012, taas. En ole mikään hirveän uskonnollinen ihminen, mutta kerran tuli kirkossa puheeksi se maailmanloppu, niin silloin kuului vastaus, että maailmanloppua ei voi ennustaa kukaan, ei pörssienlaskulaitteet eivätkä mitkään hemmetin muinaisihmisten edeltävät kivikalenterit. VOI TEITÄ IHMISET, JOTKA ETTE VOI ELÄÄ ELÄMÄÄNNE TÄYSILLÄ JA LAKATA MUREHTIMISTA TULEVAISUUTTA! Kyllä minua itsekin pelotti tuo ennustus alkuun mutta sitten aloin miettimään asioita ja kas, parin viikon päästä olikin jo suuret jutut netissä, että "maailmanloppu 2012 peruttu" yms. ja niissä kerrottiin että mayojen kivikello oli vain pelkkä väärin tulkittu homma, ja silloin se kalenteri vaihtuu uuteen sykliin ja alkaa uusi kierros. Katsotaan uudestaan parin 100 tuhannen vuoden kuluttua, vieläkö maapallo pyörii. Ja vielä yksi juttu: Miksi nämä ihmiset tuovat kansan tietoon tällaisia asioita, jos ne kumminkin osoittautuvat vääräksi? Ihmiset panikoivat turhaan. Minä elän eteenpäin ja katson mitä huominen tuo tullessaan ja minulla on 23.12 synttärit ja aion juhlia niitä myös sen oikeana juhlapäivänä. :D
mutta vain, koska idiootit, jotka uskovat ja pelkäävät aiheuttavat sen hysteriallaan. "We create what we fear", sanoi joku aikoinaan.
uskomisprosentti ehkä 70%
On tää niin hulluksi touhuksi mennyt, että tarttis jotain mullistavaa tapahtua.
kun ne on jo kuolleet itsekin sukupuuttoon.
Ja nuo tuhot ja muut on suhteellisia, tutustukaa vaikka mitä tapahtui Belgian Kongossa. Tai 1900-luvun alun maanjäristyksiin. Tai Turun paloon...Tai...
Ja hups! Se tuomiopäivä menikin jo rapiat 50 vuotta sitten. Toisaalta ei se kalenteri edes lopu siihen, vaan niillä on huimasti pitempikin kalenteri. Eli koko homma on laskettu kristillisen kalenterin mukaan alunpitäenkin väärin... ja ajanlaskun alkukin heittää.
Ihan sama milloin, turha pelätä etukäteen. Eletään ne päivät täysillä, joita käytettävissä on.
Ei pelota. Jos tulee niin siinähän tulee, ei kai sille sitten mitään ole tehtävissä. Kai se yhtähyvin voi tulla 20.1.11..
ihmiskunta keksii uuden päivämäärän jolloin maailmanloppu AIVAN VARMASTI tulee.
Ja tuhat syytä sille, miksi tuo edellinen ajankohta ei ollutkaan se oikea.
Tiesittekö muuuten että Meidän aurinkokunta kulkee 140 km/sekunnissa kohti Andromedan galaksia, törmätään 3 miljardin vuoden kuluttua.
Itse asiassa Linnunrata (oma galaksimme, jossa Aurinkokunta sijaitsee) kulkee kohti Andromedaa.
Tiesittekö lisäksi, mitä tapahtuu kun galaksit törmäävät? Välttämättä ei juuri mitään, koska galaksissa ainetta on niin harvassa. Vertaa tilannetta, jossa vaikka lintuparvi törmää toiseen lintuparveen, ja näissä parvissa linnut ovat esim. 100 km etäisyydellä toisistaan. Mikä on todennäköisyys että yksikään lintu osuu toiseen lintuun?
Ja paskat se kalenterihan jatkuu se oli vaaraa tietoa ja olen tutkinut asiaa myos ei tule 2012!
Maya intiaanien kalenterista on vaaraa tietoa. IHAN OIKEASTI SE YKSI SIVU PUUTTUI SIITA. Nain ooon kuullu enka usko etta se loppuu vuoteen 2012
Uskon, että maailman loppu tulee tälle ulottuvuudelle. Sen seurauksena siirrymme viidenteen ulottuvuuteen jolla tarkoitetaan universumin energioita. Ihmiset on silloin henkisempiä.. Siksi maailmassa on nyt paljon ihmisiä, koska monet ovat palanneet todistamaan tätä siirtymistä. En usko siis maapallon tuhoutumiseen :)
Maapallo kyllä porskuttaa ja ehkä osa ihmiskunnastakin selviää. Jokin suurempi mullistus on tulossa. Tuleeko se juuri tuona päivänä, sitä en tiedä, mutta lähellä on.
sen tunnistaa siitä että mustat kissat lentelevät taivaalla idästä länteen, pohjoisesta etelään ja ihmiset alkavat tanssia tahtomattaan letkajenkkaa. Kärpäset laulavat Sinatraa ikkunan raossa ja keilat kaatuvat ensimmäisellä kaadolla. Eritoten varma merkki on kun kiisket killittävät jään alla särjen silmin.
ja olen valmis ottamaan vastaan omaisuutesi, jos tahdot luovuttaa sen pois ennen maailmanloppua!