Millainen ihminen äänestää Perussuomalaisia?
Kommentit (8)
että ylipäänsä tehdään jotain ja oikeasti puhutaan asioista, vaikkei aina olisikaan samaa mieltä.
Olen äänestänyt Soinia.
33 v nainen, 4 lasta, omakotitalo, perheen yhteiset vuositulot 40-50 0000, lainaa jäljellä 40 000, kaksi autoa, vanhemmat korkeastikoulutettuja, minä akateeminen, pääkaupunkiseudulla syntynyt ja kasvanut, asutaan edelleen, tosin asunut joitain vuosia ulkomailla, ystäväpiirissä paljon ulkomaalaisia eri puolelta maailmaa,myös Suomessa asuvia...
Viimeisten parin vaalin aikaan olen käynyt vaikka kuinka monet vaalikoneet läpi ja sitä perussuomalaista ne vaan tyrkyttää. Ei mada mitään. :D
Ja semmonen keskituloinen perusperhe ollaan... Ihan perussuomalaisia ;P
Mies opistoinsinööri, oma pikkufirma, minä akateemisesti koulutettu pikkupomo.
Niin ja mun eläkkeellä olevat vanhemmat ovat kanssa vannoneet nyt äänestävänsä PerSuja. Ovat kumpikin entisiä virkamiehiä, akateemisesti koulutettuja.
Ja suurin Soini-fani on setäni: rakennusmestari ja osa-aikainen maanviljelijä.
Sen verran kevyt tuntuu olevan tuo analyysi yhteiskuntaan vaikuttavista mekanismeista..
on persujen kanta koulujen luokkakokoihin, verotukseen, Natoon jne. Maahanmuuttokannat tiedän, mutta muuten nää ehdokkaat vaikuttaa olevan aika mustia hevosia sen suhteen.
nyt kun suomalaisten luonne tiedetään, niin me jäämme vähemmistöön, koska meille on opetettu, että kaikki pitää suvaita ja sallia, ei saa käyttää väkivaltaa, ei huutaa, ei sortaa ketään edes sanoillaan.
Nyt saamme sitten maistaa tuon tuloksen lääkettä eli maamme riistetään meiltä. Mamut valtaavat Suomen ja vievät perustoimeentuloturvan meiltä kaikilta. He vaativat oikeuksiaan ja me hiljaiset suomalaiset olemme hiljaa, kuten meitä on opetettu.
No, toivottavasti Suomessa on vielä suomalaisia vaikka sadan vuoden päästä.
Joskus 10 vuotta sitten näin leikkipuiston huoltokopissa tekstin: "Painukaa suomalaiset vittuun Suomesta!"
Silloin pisti vähän miettimään kyllä, varsinkin kun olen sota-ajan mummon ja papan ja siitä kärsineiden vanhempien kasvatti.
Tulevatko nyt muut ja vievät kaiken. Suomalaisista vähäosaisimmat eivät saa töitä, kun mamut tekevät sen halvemmalla ja heitä palkataan pienipalkkaisiin töihin kenties väärin perustein? Miksi ennen oli esim. kaupan kassallekin vaikea päästä töihin, mutta nykyään mamut hoitelee ne hommat? Suomalaisia ei oteta töihin! Miksi?
n. 50 000 e vuodessa ansaitseva, oikeistolaisuuteen vetoa tunteva.