Vihreä rintamaito!?
Siis mitä ihmettä pumppasin äsken maitoa rinnastani ja se on aivan mintunvihreää! Vauvani on 5kk eikä päivisin suostu rinnalle, joten pumppaan ylimääräisiä pulloon mutta voiko tätä vihreää maitoa edes tarjota vauvalle? Onko muilla kokemuksia vihreästä rintamaidosta?
Kommentit (13)
Mietin niin en ole syönyt mitään vihreää moneen päivään. Onkohan tämä maito jotenkin vähän vanhempaa tms? En ehkä uskalla antaa tätä vihreää maito lapselleni, varmuuden vuoksi.
kuulemma sellaisilla jotka polttaa tulee vihreää..
kuulemma sellaisilla jotka polttaa tulee vihreää..
siinä vaiheessa, kun maidon tuotanto alko hiipua. Lapsi oli 6kk ikäinen. En sitte tiedä, olisko tuolla jotain tekemistä asian kanssa...
Mulla pumpattu maito on välillä sinistä välillä vihreetä, hyvin laihan oloista :) Mutta hyvin on vauvoille kelvannu. Muuttuu valkoseksi ku paremmin alkaa herua.
Haaleaa mintunvihreää maitoa tuli kun puristelin käsin rintoja. LOpetin imetyksen yli 24h sitten. Annoin silti vauvale nämä maidot pullosta. Hyvin maistui.
Mulla tuli vihreää kun baarireissun jälkeen pumppasin. Olin juonut ja polttanut tupakkaa, en tiiä kummasta johtui vihreä väri. En tietenkään antanu vauvalle :)
Mulla tuli ihan keltaista, kun söin kurkumaa sisältäviä ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli ihan keltaista, kun söin kurkumaa sisältäviä ruokia.
Mä syön joka päivä kurkumaa, mutta maito on silti ihan valkoista.
https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/aiti-kuvasi-rintamai…
Normaalia että väri muuttuu.
Vauvan tarpeiden ja äidin ruokavalion mukaan muuttuu.
Pinaattia tms.?