Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko kaikki kusipäät nykyään "narsisteja"

Vierailija
14.08.2010 |

vai mitä hittoa tuota "diagnoosia" sovelletaan kaikkeen kusipäiseen toimintaan...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on tosiaan vain tavasta käyttää kieltä...

Vierailija
2/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun salkkareihin tuli aaro niin naiset alkoivat nähdä narsisteja joka puolella. Olihan se hienoa huomata kuinka osaa bongata narsisteja luonnossa.

Nykyisin jos pettää naista, sanoo, että hän on hieman lihonnut yms. on selvä narsisti.

Sitten itketään täällä ja huudetaan, että olen joutunut narsistin uhriksi!

Tuo on niin väärin oikeita narsistien uhreja kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulle on ollut todella paljon haittaa siitä, et tää on muotisana. Kukaan ei usko, ei terapeutit,sossut, asianajajat... Ainoot oikeestaan, jotka ovat uskoneet, olivat sossut jotka kävivät meillä eksän lastensuojeluiloituksen vuoksi.

Vierailija
4/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki kusipäiden puolisot ovat läheisriippuvaisia

Vierailija
5/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäitä on pilvin pimein, mutta yhteen narsistiin olen törmännyt. Tai siis seurustelin sellaisen kanssa. Se kyky kääntää IHAN_KAIKKI toisen syyksi, ja vielä sellaisella tavalla, että siihen uskoo itsekin, on ihan käsittämätön. Minulla oli sentään vielä virallisten tahojen toteama narsisti, eikä oma diagnoosi, mutta silti en uskonut. Keksin niitä pirun selityksiä hänen puolestaan ja olin ihan idiootti... PRKL

Vierailija
6/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän narsistisia piirteitä voi löytyä yhdestä sun toisesta kusipäästä. Mutta, että ihan diagnoosin sais niin ehei =)

Vierailija
7/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin erityisesti kaikki exät ovat narsisteja. Ja aika moni mies on jonkun exsä, joten voidaan varmaan sanoa, että kaikki suomalaiset miehet ovat narsisteja.

Vierailija
8/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan samoin, kuin kaikki on "huippua" - eihän huipulla kuitenkaan voi olla kuin paras. Tai "rakastan sipsejä" - eikö tuo väljennä todellisen rakkauden käsitettä huimasti.

Mutta se oikea narsisti - on lukuisia asioita joka erottaa sen tavallisesta ilkiöstä. Eron huomaa sen kokenut. Valitettavasti tiedän, mistä puhun. Narsistilla on täysin oma, valheellinen ja manipuloiva maailma jossa kaikki on muuta kuin miltä näyttää, ja asiat "käännetään" siten, että tavallinen p*kiainen ei siihen kykene. N:t ovat usein hyvin älykkäitä, mikä maksimoi pahuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän