Aune - tytölle toinen nimi!
Kommentit (25)
Maria = mm, kiva
Linnea = kiva! tulisi sukunimi käytettyä!
Iiris = ei
Juulia =mm, ei
Annika = hmph, ihan kiva
Inkeri = ei
Olivia = söpö
Viola = ei
Henriikka = ei
ap
todella törkeää käytöstä tulla haukkumaan muiden ehdottamia nimiä kamaliksi, ihmiset yrittää auttaa sua kun apua kerran pyysit. Voin vannoa että monien mielestä tuo Aune on todella kamala nimi mutta silti sua koitetaan auttaa! Makuasioista kun ei voi kiistellä. Jos sulle ei kelpaa kuin omasta mielestäsi hienot nimet niin miksi ihmeessä tuut tuntemattomilta kysymään ehdotuksia? Itse olisin ehdottanut Aune Sofia, mutta sanotaan nyt tähän vielä etten ikimaailmassa antaisi tytölleni nimeksi Aune. Että pitikin vastata, huoh!
Olen TOSI, TOSI pahoillani. joku täällä oli ''tekeytynyt'' ap:ksi ;( Tosi ikävä juttu! nimittäin musta ootte ehdotellut tosi kivoja nimiä kaikki, vaikkei ihan jokainen suosikkilistalle pääsekkään :)
AP
Aune Tuulikki
Aune Katariina
Aune Helena
Aune Johanna
ja mielestäni vaatii hieman pidemmän nimen kaverikseen. Minä pidin erityisesti ehdotuksista Auna Matilda, Auna Vilhelmiina muuten Aune Sandra vaan laittaisin Aune Aleksandra.
Tuo oli isotätini nimi.
Aune on minusta kaunis, vanha nimi.
Aune Johanna, Aune Matilda, Aune Kristiina, Aune Aurora, Aune Hillevi, Aune Loviisa, Aune Pauliina.
Itse en henkkoht laittaisi omalle lapselleni, mutta muiden nimimakua en halua haukkua :)
Kerran tunsin yhden ihanan aune tytön! Mutta aunelle toiseksi nimeksi sopisi Sandra elikkä;
Aune Sandra
Johanna = ei
Matilda = ei
Kristiina = kiva
Aurora = kiva
Hillevi = EI
Loviisa = EI
Pauliina = ei
Kanerva = EI
Sandra = ihana
Mummulla ei ollut toista nimeä lainkaan.
Mä ehdotan Aune Ilona.
Aune Maria, Aune Linnea, Aune Iiris (ehkä kolmaskin tähän?), Aune Juulia, Aune Annika, Aune Inkeri, Aune Olivia, Aune Viola, Aune Henriikka
Aune Linnea
Aune Tuulia
Aune Olivia
Aune Tirlittan
Minusta sopisi rytmisesti paremmin 3- tai 4-tavuinen nimi.
Aune on kiva nimi. Ensin tuntuu vähän hassulta, mutta sitten kivalta. Mietin myös omalle tytölle.
Aunen suosio tullee kasvamaan.
ehdottaisin
Aune Ilona
Aune Inkeri
Aune Marjaana
Aune Hannele
Aune Helmiina
Aune Karoliina
Aune Justiina
Aune Susanna
Aune Pauliina
Aune Viola
Aune Manta Matleena
Aune Siiri Sylvia
Aune Aamu Amalia/Amelia
Aune Agnes Lyydia
Ei näistä voi mitään valita! Pitikin kysyä täältä, huoh.
-ap-
itse en henk.koht.tykkää Aunesta, mutta onhan se "tulevaisuuden nimi" varmasti
On tullut monenlaisia ehdotuksia: vanhoja ja uusia, erikoisia ja tavallisia - ihme, jos kaikki mielestäsi kamalia :(
Mielestäni vanha nimi sopii Aunen kanssa parhaiten. Ehdotuksia:
Aune Elina
Aune Vilhelmiina
Aune Eveliina
Aune Serafiina
Aune Kaarina
Aune Lyydia
Aune Mirjami
Aune Eedit
Aune Emilia
Aune Marjatta
Aune Riikka
Aune Ulriikka!
Jo ehdotettu Aune Inkeri sopisi tosi hyvin.
Ja tämähän ei ollut se ''aito ap''
Ihan kivoja on ollut, luen ne tarkemmin ja vastaan kohta!
AP