Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mul on maailman ihanimmat lapset

Vierailija
13.08.2010 |

kerrankin näin päin :) eli mul on 3 vuotias tyttö ja 4kk vanhat kaksos pojat ja oon niin onnellinen :) onhan kaksosten hoito välillä vaativaa ja yöllä joutuu herätä tuplasti ja tytöllä on uhmaikä mutta siltikkin en olisi koskaan voinut kuvitellakkaan olevani näin onnellinen lapsistani :) ne on vaan niin ihania jopa kiukutellessaan :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ihanat pellavapäät ikää 7v, 5v ja 1v2kk :D joka päivä saan kuulla moneen kertaan miten äiti on rakas ja kyllähän se sydämen sulattaa...just illalla miehen kans naurettiin miten meidän 5v poika on kuin Vaahteramäen Eemeli ulkonäköä ja kolttosia myöten. Tänään poju piirsi tussilla seinään ja yritti peitellä jälkensä liimaamalla paperinpalan päälle :D

Vierailija
2/4 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yksikössä, maailman ihanin viidesluokkalainen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nyt vaan sellainen olo, että olen maailman huonoin äiti, ja voisko nyt joku vaan ottaa ton lapsen hoitoon edes tunniksi!!!!!!!!!

Vierailija
4/4 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressaa lapsen hoidosta ihan turhaa mitä sitten jos lapsi itkee tai ei nuku kun yhdet päivä unet päivässä jokainen lapsi on yksilö ei sitä itsekkään nuku tai syö hyvin tai ole hyvällä tuulella joka päivä :) jokainen lapsi on yksilö ja monet vanhemmat voisi ruveta ottamaan rennommin niin pärjää paremmin kun ite ei stressaa :) ite kun sain nuo kaksoset päätin olla stressaamatta ja se on kyllä auttanut paljon kun ei mene kellon tarkasti ja vertaile muihin lapsiin tai perheisiin omaa perhettään tai lapsiaan

toinen kaksosten äiti