Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me suomalaiset taidetaan olla aika junttia kansaa edelleen

Vierailija
13.08.2010 |

Miehen työkaveri alle 30v mies on tyylikäs ja tykkää käyttää nuoren miehen trendikkäitä vaatteita. Käy parturissa usein ja hiusmalli aina viimeisen muodin mukainen. Käyttää miesten koruja jne...häneltä tullaan kuulemma joka baarireissulla kysymään että onko homo kun on sen näköinen :D mua vaan huvittaa kun sen näköisiä suurin osa miehistä ulkomailla ja todellakin me suomalaiset erotumme joukosta tyylitajuttomuutemme takia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniisti. Kun mies tekee samaa heti mielletaan homoksi. Ja homoissa ei ole mitaan vikaa, parhaita kavereita mita minulla on.

Vierailija
2/6 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on perushetero kun haisee hielle, kulkee vanhoissa lökäpöksyissä tai sitten on sellainen insinöörilook eli Teemu Selänne-tyyppinen cityshortseineen ja slipoveri päällä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tylsää jos kaikki ihmiset ja kansat olisi tismalleen samanlaisia.

Vierailija
4/6 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua vaan huvittaa kun sen näköisiä suurin osa miehistä ulkomailla ja todellakin me suomalaiset erotumme joukosta tyylitajuttomuutemme takia.

Vierailija
5/6 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä siellä aina suomalaisen erottaa joukosta...erittäin selvästi! AP

Vierailija
6/6 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien Lontoo on ollut maa?

Mutta itse asiaan: en hetkeäkään usko, että olet tunnistanut jokaisen vastaankävelleen suomalaisen Lontoossa saati missään muussakaan Euroopan kaupungissa; olet tunnistanut ainoastaan ne tunnistettavissa olevat.

Mä olen viettänyt paljon aikaa Lontoossa ja muissa euroopan maissa ja kyllä siellä aina suomalaisen erottaa joukosta...erittäin selvästi! AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän