Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miehesi ärsyttävin luonteenpiirre?

Vierailija
13.08.2010 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos suuttuisi, ja saisin riidellä kunnolla. Mutta, kun ei tuo suutu koskaan, niin aina minä olen tylsä kiukkuilija.

Vaikka noin yleisesti olen sitä mieltä, että hyvä ettei suutukaan.

Vierailija
2/13 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jankkaa vielä niitä samoja asioita koko ajan UH!!!! vali vali vali vali vali vali.......ei oo ihme et laitoin eron tos toista kuukautta sitten päälle. Eikä se kyl ainoa syy, mut ihan äärettömän stressaavaa elää tällasessa ilmapiirissä. Onneks se urpo valvoo yöt ja heräilee sit myöhään ni ei tarttte koko ajan kuunnella. Ja mä kyl keksin koko ajan tekemistä ettei tartte kotona olla. ÖH!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä, jos on laiska, siivoton, pihi, epäkohtelias, tyhmä, ajattelematon, ja jos karttaa ja ahdistuu riidoista, kaikki siis pitäis olla ruusuista.

Naisten arvostelu ärsyttää myös. Tämä piirre tulee esiin monissa miehissä. Epäsiisti, esim. jos vaikka pesee hampaat vain kerran päivässä. Laskee pisteitä hyvin äkkiä ja tämäkin on hyvin yleistä.

Vierailija
4/13 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kärsin eniten siitä ettei ota vaikeita asioita puheeksi vaan välttelee, ja "sokeroi" pulmat.

Mutta arkipäivän elämässä pinna palaa hitauteen ja siihen, että kertoo tylsiä juttuja pitkään ja hartaasti ja vielä varmuuden vuoksi moneen kertaan. (Vaikka mitä joku työtoveri otti lounaalla ruuaksi, voi kypsyys!)

Vierailija
5/13 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuasioita kuten kun kahvinporoja kaatuu pöydälle, niin siihen ne jää. Samoin likavaatteet kylppärin lattialle yms.

Vierailija
6/13 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis perfektionismi. Kaikki pitää tehdä niin hitsin täydellisen upeasti. Jos joskus jokin menee hitusen pieleen niin aloitetaan alusta tai ryhdytään murjottamaan. Oikeasti todella ärsyttävää välillä. Toisaalta tuo on myös miehen parhaimpia luonteenpiirteitä samalla.

Lisäksi mies ottaa pienetkin epäonnistumiset ihan hirvittävän raskaasti ja "ruoskii" niistä itseään viikkokausia.

Vierailija
7/13 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis perfektionismi. Kaikki pitää tehdä niin hitsin täydellisen upeasti. Jos joskus jokin menee hitusen pieleen niin aloitetaan alusta tai ryhdytään murjottamaan. Oikeasti todella ärsyttävää välillä. Toisaalta tuo on myös miehen parhaimpia luonteenpiirteitä samalla.

Mieheni on myös perfektionisti, minä en. Hän on myös äkäinen kun on väsynyt tai nälkäinen niin kuin pikkupoika. Muuten on leppoisa.

Vierailija
8/13 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin pikkupoika :)

Vierailija
9/13 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän piti lähteä yhdelle pikku reissulle tänään, minä olin odottanut sitä kovasti jo pari kk:tta, sen minkä siitä jutusta tiesin. Lapsellekin hommasin hoitopaikan. Nyt sitten mies sanoi 2h ennen reissuunlähtöä, että ei päästäkään sinne. Oli ilmoittanut viimeisenä mahd. päivänä meidät ja oltiinki peruutuspaikoilla, joita ei saatu:(

Ja mies ei ollut kertonut mulle noista peruutuspaikoista, vaan luulin että juttu on selvä:(

V:ttaa ja ankarasti:( Muuten ihana mies, on vaan niin saamaton ja huono ilmaisemaan itteään...

Vierailija
10/13 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/13 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella harvoin miehen saa esim tekemään lähtöä joutuisasti, useimmin aikaa menee joutavaan harkitsemiseen, vetelehtimiseen ja odottamiseen..

Vierailija
12/13 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäillan valssia. Ja nauttii siitä. Huh.

Vierailija
13/13 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekin kyllä ihan jees tietyissä puuhissa ;)