Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras pikalaihdutuskeino 2-4vko? Entä auttaako liikunta vai hidastaako se?

Vierailija
13.08.2010 |

Mulle ei sovi kaloreiden laskeminen vaan pitää olla selvästi kaikki määritelty että mitä ja kuinka paljon tai alan lipsumaan. Etelänloma häämöttää kuukauden päästä ja pari-muutama tai oikeastaan vielä enemmän pitäisi kiloja saada pois, mutta kaikki on plussaa. Ylipainoa on noin 15kg joten on kyllä mistä lätee?

Mitä siis kokeilisin? Kaalisoppaa? Nutraamista? Ennen kuin joku ehdottaa karppaamista niin se ei mulle sovi laihdutuskeinoksi vaikka tekisin mitä, kokeiltu on. Vinkatkaa kaikki keinot millä olette mukavasti laihtuneet ja jossa on armeijakuri mukana.

Sitten vielä liikunta. Oon huomannut että mun hyvin alkaneet laihdutuskuurit tyssää yleensä siihen kun aloitan liikunnan. Vaikka kaloreiden mukaan laihtuminen pitäisi olla taattua (-500-600kcal) niin mun kroppa pistää liikunnan myötä laihtumiselle stopin kokonaan tai sitten saan jotain naurettavia -100g/vko tuloksia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksinkertaista. Syöt vähemmän kuin kulutat. Läskissä on n. 7000 kcal/kg, joten jos haluaa laihtua 1kg/viikko niin JOKA PÄIVÄ pitää olla -1000 kcal, tuon kun suhteuttaa siihen, että keskivertokulutus on n. 2000 kcal niin ymmärtää, että aika vähän saa syödä.

Vierailija
2/2 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaloreiden mitttaus on ainoa keino. Tai sitten vedät joka päivä kevyen 2-3 h kävelyreissun niin et mene ainakaan ylikuntoon ja syöt ainoastaan juureksia ja vihanneksia + sopiva määrä lihaa.

Ei kahveja ei sokeria ei mitään muuta kuin vihanneksia ja juureksia sekä lihaa. Eli wokkia ilman kastikkeita. Kasvisliemen voit laittaa kastikkeeksi et muuta. Sen päälle tuo kävelyreissu. En suosittele tuollaiselle amatöörille muuta urheilumuotoa. Kävelyllä et ainakaan vedä itseäsi nappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän