Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi t-paitojen niskaan on alettu painaa kokonumero ja muuta tekstiä?
13.08.2010 |
onkohan syynä kustannussäästöt, että tekstin painaminen tulee halvemmaksi ja nopeammaksi kuin se lapun ompeleminen niskaan... ainakin se näyttää halvalta kun niskassa lukee tekstiä. Ei minusta ainakaan yhtään houkuttelevan näköistä. Kuin ostaisi jotain bulkkitavaraa.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä tykkään enemmän siitä painetusta niskassa. Makuasia.
minäkin tykkään. Ja luulen että se painaminen ei ainakaan halvemmaksi tule, kuin ne kutiavat laput.
mä inhoan noita lappuja. Paidoissa ne jotenkin vielä sietää, mutta ihan aina ei kuitenkaan (joissain paidoissa niitä lappusia on iso nippu)
Alue: Aihe vapaa
Minä tykkään enemmän siitä painetusta niskassa. Makuasia.