Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö 16 vuotiaan lukiolaistytön samalla luokalla opiskelevan

Vierailija
12.08.2010 |

poikaystävänsä kanssa viikoksi kahdestaan?

Olisivat siis meidän kotonamme, ja pojan äiti olisi vastuussa. Tsekkaisi siis päivittäin hommat ja kuulumiset..

Ovat kovin kilttejä ja luotettavia...mutta kuitenkin.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä ole alkoholin kanssa läträäviä, niin varmaan voisin antaa jäädä.

Vierailija
2/59 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa ei muuten vielä opiskella vaan käydään koulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei paljoa lasten kiltteys paina, kun joku porukka saa selville, että ne on teillä kahdestaan.

Vierailija
4/59 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole tarvinnut kinata kotiintuloajoista tai pelätä viinajuttuja.

Tuo olisi mun ja mieheni ainoa mahdollisuus päästä kerrankin kahdestaan matkalle. Nuorempi lapsistamme pääsee ystävällensä hoitoon, mutta vanhemmalle ei siis ole hoitajaa.

Mies ideoi, että jos vielä palkkaisimme hoitajan muutamaksi tunniksi illassa kotiimme katsomaan päältä..

Kummallista tässä on se, että mummit ja vaarit eivät suostu hoitamaan. Noissa kun ei varsinaisesti olisi edes hoitamista ja isovanhemmat asuvat itse kilometrin etäisyydellä...

Vierailija
5/59 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa ei muuten vielä opiskella vaan käydään koulua.

Miksiköhän, jollei le opiskelija?

Vierailija
6/59 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tyttö ei voi mennä pojan perheen luo?

Vierailija
7/59 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois kotoa koulun perässä. Riippuu siis tapauksesta ja itse tunnet lapsesi parhaiten.

Vierailija
8/59 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi :(

Minä nyt sitten ainakin tulen suomaan omille lapsilleni ainakin kerran elämässään loman puolisonsa kanssa..

Vierailija
9/59 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotias on mennyt lähellä olevaan mummilaan yöksi sen aikaa kun olemme olleet poissa. Päivät on siis saanut olla ihan itsenäisesti, yöt mummolassa.

Vierailija
10/59 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ajatella asiaa.

ap

Vierailija
11/59 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotias on mennyt lähellä olevaan mummilaan yöksi sen aikaa kun olemme olleet poissa. Päivät on siis saanut olla ihan itsenäisesti, yöt mummolassa.

Vierailija
12/59 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa lapsia? Siis sen puolison kanssa.

Outoa, men ehditiin miehen kanssa vaikka mitä ennen lapsia, ei tarvinnut vänistä marttyyrina, että ei saa sitä tai tätä, koska on perhe.

Vierailija
13/59 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoululaisetkin on kai sitten nykyään opiskelijoita :D

---

Tilastokeskus, määritelmä 4

Opiskelija tai koululainen on 15 vuotta täyttänyt henkilö, joka opiskelee päätoimisesti jossakin oppilaitoksessa eikä ole ansiotyössä eikä työtön.

Kun väestö luokitellaan sosioekonomisen aseman mukaan, opiskelijoiden alaikäraja on 16 vuotta.

Tieto opiskelusta on saatu mm. Tilastokeskuksen opiskelijarekisteristä ja Valtion opintotukikeskuksen opintotukirekisteristä. Vuoden viimeisellä viikolla työvoimakoulutuksessa olevat lasketaan myös opiskelijoiksi. 15-vuotiaat on päätelty koululaisiksi, mikäli he eivät ole ansiotyössä tai työttömänä vuoden viimeisellä viikolla. Alle 15-vuotiaat koululaiset kuuluvat pääasiallisen toiminnan luokkaan "0-14 -vuotiaat".

Opiskelijana voidaan tietyissä tarkasteluissa pitää kaikkia perusasteen jälkeisissä oppilaitoksissa opiskelevia. Tieto opiskelusta on kerätty syyskuun tilanteen mukaisena. Vuoden viimeisellä viikolla he voivat pääasialliselta toiminnaltaan kuitenkin olla myös työllisiä, työttömiä tai varusmiehiä.

Vierailija
14/59 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti jättäisin - itse olen aikanani muuttanut toiselle paikkakunnalle lukioon.

Vierailija
15/59 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole tarvinnut kinata kotiintuloajoista tai pelätä viinajuttuja. Tuo olisi mun ja mieheni ainoa mahdollisuus päästä kerrankin kahdestaan matkalle. Nuorempi lapsistamme pääsee ystävällensä hoitoon, mutta vanhemmalle ei siis ole hoitajaa. Mies ideoi, että jos vielä palkkaisimme hoitajan muutamaksi tunniksi illassa kotiimme katsomaan päältä.. Kummallista tässä on se, että mummit ja vaarit eivät suostu hoitamaan. Noissa kun ei varsinaisesti olisi edes hoitamista ja isovanhemmat asuvat itse kilometrin etäisyydellä...

MInä en ainakaan haluaisi vaivoikseni 16v tyttöä, jonka vanhemmat katsovat juuri nyt asiakseen tehdä asioita, joita muissa perheissä tehtiin ennen lisääntymistä.

Tietty 16 v:n voi jättää kotiin, moni asuu tuossa iässä yksin. Harvalla 16v:lla on niin paljon varastettavaa kuin on tavisperheellä, joten uskon, että paikkakunnan bileporukat ilahtuvat siitä tiedosta, että teillä on koti vapaana. Nuo tiedot kulkee todella nopeasti.

Vierailija
16/59 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa lapsia? Siis sen puolison kanssa.

Outoa, men ehditiin miehen kanssa vaikka mitä ennen lapsia, ei tarvinnut vänistä marttyyrina, että ei saa sitä tai tätä, koska on perhe.

Nyt on tämä tilanne.

Vierailija
17/59 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on aina ollut hyvin helppo tulla toimeen eri-ikäisten lasten kanssa, ja jopa nautin siitä.

En koe lapsia riesaksi.

Vierailija
18/59 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttavat esimerkiksi erikoislukioon toiselle paikkakunnalle..

Eikö tyttö voisi mennä edes pariksi yöksi mummolle? Jos tyttö on luotettava ja poikakaverin äiti käy tarkistamassa tilanteen, miksi ei? Tuo lastenvahtijuttu on vähän hassu..

Ette voi hyvät kirjoittajat olla tosissaan, että Ap ei voisi lähteä matkalle miehensä kanssa..kyllä voi..

Vierailija
19/59 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroimme asiasta, he totesivat että eivät halua tukea tuhlaamista.

Eihän se heidän asiansa ole mihin me laitetaan rahaa..

Sitä paitsi raha on säästetty juuri tätä tarkoitusta varten.

Ehkäpä uskaltaudumme jättämään tytön ja palkkaamme sitten vaikka sen lastenhoitajan pariksi illaksi viikon ajalle..

Vierailija
20/59 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on aina ollut hyvin helppo tulla toimeen eri-ikäisten lasten kanssa, ja jopa nautin siitä. En koe lapsia riesaksi.

Kerropa nyt ihan avoimesti, miksi et koe lapsia riesaksi, jos koko tämän ketjun idea on se, että et pääse miehen kanssa kahden matkalle, kun on nuo lapset.

Jos lapset ei ole riesa, ei ole tätä ketjua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä