Miten mustikka tietää kasvaako se Ruotsin vai Suomen puolella?
Ja miten se sitten osaa kasvaa paremmaksi tällä puolen lahtea?
Kommentit (8)
Ei kai se itse siitä välitä kuka sen suuhunsa pistää, suomalainen vai ruotsalainen.
Ja tietysti suomalainen on parempi, mutta se johtuukin maastosta, ei mustkikasta itsestään. Se nääs imee maastosta herkkua itseensä.
Siellä on kunnon maastoa silmänkantamattomiin.
Mä olen aina ihmetellyt, miksi suomalainen varhaisperuna olisi jotenkin parempaa kuin ruotsalainen, virolainen, espanjalainen tai muu...
ja jos naapurimustikka vastaa "päivää", tietää että on Suomen puolella ja osaa kasvaa paremmaksi Suomi-Ruotsi-maaottelun hengessä.
ja jos naapurimustikka vastaa "päivää", tietää että on Suomen puolella ja osaa kasvaa paremmaksi Suomi-Ruotsi-maaottelun hengessä.
harrastaako siellämättähällä peppupanoja mies ja nainen vai kaksi miestä ja jos mies ja nainen niin tästä ilostuneena päättää kasvaa oikein pulleaksi ja kauniiksi kuin se mättähällä huokaillut nainekin.
Pääasia että torimyyjä tietää alkuperäm
siis niitä joiden mielestä suomalaiset raaka-aineet on aina parempia kuin muun maalaiset. Itse olen esim. syönyt elämäni parhata tomaatit Italiassa ja mansikat Ranskassa ja omenat Hollannissa. En enää sokeasti usko siihen että suomalainen raaka-aine on aina paras.
ja syntyy homoksi. Johtuu yhteiskunnasta.
Ei kai se itse siitä välitä kuka sen suuhunsa pistää, suomalainen vai ruotsalainen.
Ja tietysti suomalainen on parempi, mutta se johtuukin maastosta, ei mustkikasta itsestään. Se nääs imee maastosta herkkua itseensä.