Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty unohtamaan yhtä miestä.

Vierailija
12.08.2010 |

Ihastuin yhteen varattuun mieheen reilu pari vuotta sitten ja hänkin ymmärtääkseni minuun. Ihastuminen oli aivan totaalinen, kummatkin täristiin ja sanat oli aivan hukassa yms. Mutta mistään ei tullut mitään, koska itselläni kuin myös hänellä on pieniä lapsia ja ihan hyvä puoliso.

Aluksi hän oli vihainen mulle, sittemmin olisi halunnut tutustua mieheeni ja perheeseeni (mutta en pystynyt siihenkään). Nyt sitten on tilanne, ettei hän enää edes vastaa sähköposteihini eikä enää edes soita. En vaan saa häntä mielestäni. Tuntuu kuin osa mua puuttuisi kun en kuule hänen ääntään. Samaan aikaan kuitenkin rakastan omaa miestäni ja en luopuisi hänestä millään. Fyysisesti myös kaipaan vain omaa miestäni, mutta henkisesti kaipaan tätä toista miestä.

Loppuuko tämä koskaan? Unohdanko hänet joskus? Hän oli ainut ihminen joka puhui kieltäni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kiva olla ihastunut, mutta jos se on yksipuolista, ja kestää noin kauan, niin se alkaa olla jo elämäntapakysymys.Mitään konkreettista vinkkiä on vaikea antaa, pitää vain itse päättää mihin haluaa sitoutua. Sinä vaikutat sitoutuneen johonkin henkiseen unelmaan, joka ei voine toteutua. Mieti itse, onko sellainen tyydyttävää elämää. Mielestäni ei, mutta jokainen päättää itse elämänsä suunnan.

Vierailija
2/7 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt tätä miestä reilut pari vuotta? Vai näetkö häntä säännöllisesti, kun et saa häntä mielestä? Miksi tämä mies on ollut vihainen sulle ja miksi hän ei vastaa sinulle? Miksi hän ei voisi tutustua sinun perheeseen, kun hän itse ehdotti sitä? "Rakastat miestäsi ja tunnet häntä kohtaan fyysistä vetoa", Vai onko teidän välillä ollut joskus fyysistä kontaktia? Miksi henkisesti et kaipaa omaa miestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla meni vähän liian pitkälle ja päädyttiin yhteiseen sänkyyn.

Eikä ollut mikään hyvä ratkaisu kun jälikäteen miettii,varsinkaan kun mies sai tietää niin laitoin koko suhteeni vaakalaudalle. Mikään ei ole kuin ennen.

Tossa vaiheessa vielä kun on, niin voi tehdä valinnan pysymällä uskollisena puolisolleen. Antaisin ajan kulua ja unohtaisin ihastuksen. Panosta omaan suhteeseen,se kannattaa enemmän kuin syrjähyppy.

Vierailija
4/7 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä haaskaa energiaa hänen miettimiseen, ei hänkään tee sitä sinuun. Sotket vain oman parisuhteesi sillä!

Vierailija
5/7 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta hyvä ihminen toi, mitä enemmän pyörittelet asiaa sen vaikempaa on päästä eroon.

Itsellä perheellisenä oli 3 vuotta sitten vastaava tilanne työpaikalla, tämä PASKIAINEN puhui kauniita asioita 2kuukautta , kehui, huomio minua, kuunteli, juteltiin pitkään ja oli mahtavan karismaattinen mies"kemia vain kohtasi". Olin sulaa vahaa hänen käsissä. Sitten yksi ja toinen asia johti sänkyyn. Tämän jälkeen hän ei ole pitänyt minuun yhteyttä, kaikki kylmeni, korkeintain joskus hymyilee töissä kun nähdään.

Tämän jälkeen itsellä on ollut huoran/hyväksikäytetyksi olo ja olen katunut tätä ja kadun loppu elämän.

Siinä sivussa meni melkein oman perheeni!

Tietyt asiat voi johtaa pahempaan ja MIKÄÄN suhde ei ole täydellinen.

Pettämisen tielle älä lähde, jos haluat säilyttää itsekunnioituksesi. Keskity omaan mieheen ja lapsiin, teillä on viellä kaikki perusasiat hyvin.

Elämä ei ole aina mustaa ja valkoista

Vierailija
6/7 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en osaa auttaa. Erityisen hyvin ymmärrän tuon "osa itsestä puuttuu" ja "sama kieli".

Minulle kävi noin, mutta koska emme kumpikaan olleet kovin hyvissä liitoissa, päädyimme yhteen. Lisäksi välillämme oli myös valtava fyysinen vetovoima ja edelleenkin kaikki toimii kuin unelma.

Oma selitykseni on jonkinlainen sielunkumppanuus, ehkä samantapainen persoona. Minulle on käynyt kerran aiemminkin noin, silloin olin sinkku. nyt olemme tämän miehen kanssa hyviä ystäviä ja intensiivisyys on välillämme edelleen tallessa, fyysinen veto puuttuu siitä suhteesta.

Vierailija
7/7 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toi sinun s-postien lähettely ja soittelu on aika säälittävä, varsinkin jos toinen ei ilmeisesti edes halua olla missään yhteydessä. Ei ihastus taida sinua paljon miettiä, miksi siis tuhlaat häneen aikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi