Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsymys

Vierailija
12.08.2010 |

Olen viimeisen kuukauden ajan tuntenut itseni todella väsyneeksi. Töissä alkaa jo päivällä väsyttää. Kotiin kun pääsen niin en jaksa enää mitän. Kotityöt jää viikonlopulle. Ja sen näköistä meillä onkin. Siivousta kaipaisi talo isolla kädellä.

Olo on todella ahdistunut. Mieheni ei ymmärrä väsymystäni ja siitä johtuvaa ärtyisyyttä, kiukkuamista yms. En vain jaksa vastoinkäymisiä. Lasten kiukkuamiset ovat kauheimpia. Sotkuinen koti saa mielen todella maahan. En vain tiedä mitä tehdä.

Sairaslomaa olen miettinyt, mutta olenko oikeutettu sitä saamaan. Ja jos saankin niin kuinka korjaan tilanteen paremmaksi sen jälkeen?

Ajatukset ovat todella sekavat. Iltaisin tuntuu ettei enää jaksa elää jos elämä on tämmöistä ettei jaksa mitään :(

Olen suurimmaksi osaksi yksin vastuussa kodista, lapsista, ruoan tekemisestä/ostamisesta, laskuista...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla meni juuri noin.Varasin sitten ajan lääkäriin ja psyk.polille.Diagnoosi keskivaikea masennus...

Olen nyt sairaslomilla...

Vierailija
2/5 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutun kuuloista. Kyllä varmasti voit saada sairaslomaa uupumuksen takia.

Minä olin masentunut tai vähintäänkin ilmassa oli alakuloa, puhuin miehelle etten jaksa mitään.. Pakosta suoriuduin päivittäisistä hommista ja lepäsin vaan. Kävin juttelemassa psykologin kanssa mutta en siitä juuri saanut apua.

Lapsetkin jo ihmetteli että miksi äiti aina vaan nukkuu mutta jotenkin siitä selvisin vaikkei mies oikein ymmärtänyt missä mennään.

Vaadi mieheltäsi apua ja käy puhumassa jollekin. Tsemppiä ja jaksamista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut öinen herääminen. Saatan herätä 01-03 välillä enkä tunnu saavan enää unta.

Mieheni valittaa ettei kestä negatiivisuuttani. Kun siis kaikki tuntuu ihan kakalta itsestä. En osaa enää iloita mistään :( Puhuin miehelleni, että taidan mennä lääkäriin hakemaan sairaslomaa... Mies ei voinut ymmärtää.

Vierailija
4/5 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen myös liikuntaa. Lisää seratoniinin tuotantoa aivoissa. Itse en olisi jaksanut pahimpina aikoina, ellen olisi treenannut niin paljon. Silloin tosiaan heräilin yöllä ja unen saantikin oli vaikeaa, mutta liikunta auttoi. Ja sairausloma ja lääkitys tietenkin.

Vierailija
5/5 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä vielä.. Ei sitä oikeasti ymmärräkään kukaan joka ei ole itse kokenut että miltä se tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi