Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä c-kupin rinnat eivät ole edes isot

Vierailija
29.08.2010 |

Olenko ainut joka ajattelee näin? Isot on D-kuppi ja isompi, mutta ehkä johtuu siitä kun itselläni on 85 E..

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain merkissä c, jossain dd tai e, onkohan sitten normaalit vai isot rinnat?

Vierailija
2/33 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki suomalaisnaiset käyttävät väärää kokoa. Ja muistakaahan myös, että kuppikoko on suhteellinen asia. 65 C:ssä kuppikoko on sama kuin 75 A:ssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

70F enkä todellakaan ole mikään jättirintainen. Nää on suht normaalit, vaikkakin suurehkot. 70C on todella pieni kuppikoko, kuten myös 70D.

B ja C ovat yleisiä kokoja siksi, että niitä on helppo ostaa, kun niitä kokoja on joka hiton kaupassa. Moni ostaa niitä, vaikka oma koko olisi oikeasti joku D-F.

Vierailija
4/33 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikalla ihmisellä on vähemmän rasvakudosta kuin tukevalla/lihavalla. Itselläni 75 C/D ja mielestäni ihan sopusuhtainen normaalipainoiselle. Aika omituiselta kuulostaa nykyihanne???, että pitäisi olla hyvin hoikka, mutta silti rasvakudosta rinnoissa pitäisi olla mahdollisimman paljon. Kuulostaa mahdottomalta ja näyttää kamalalta.

Vierailija
5/33 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos vielä ympärysmitta on pieni. Mitä suurempi ympärysmitta, sitä suurempi se rintakin on. Oma kokoni on 65F ja se on mielestäni aika normaalinkokoinen. Moni veikkaisi C:tä kooksi.

Vierailija
6/33 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnanympärys 85 ei todellakaan välttämättä ole läski!

terv 85B (pienet rinnat), 180 cm/65 kg

Vierailija
7/33 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnanympärys 85 on läski. 75 on vielä normaali.

Vierailija
8/33 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa tosi moni asia. Jo ihan pelkkä ruumiinrakenne ja rintakehän ja selän leveyskin. Se kun vaikuttaa siihen, mikä ympärysmitta pitää valita. Voi olla kaksi ihan samankokoista naista, joilla siis samankokoiset rinnat, mutta ihan eri kuppikoko. Toinen on roteva ja toinen siro, jolloin rinnanympärys rintojen alta on ihan eri. Tällöin myös kupin koko (kirjain) pitää olla eri.

Rintaliivikokojen logiikka on monelle liian vaikea pala ymmärrettäväksi. Siksi on näitä harhaluuloja että joku C olisi iso koko.

Vierailija
9/33 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruipeloita suomen kansa on jos 80-85 ympärysmitta koetaan läskin ihmisen mitaksi? Itselläni on kyllä hieman ylipainoa mutta myös leveä selkä enkä menisi sanomaan että se on epänormaalin iso tai läski koko. Liivit kokoa 85G ja normikaupasta ei tod. enää löydy vaan ihan aitoon liiviliikkeeseen pitää mennä.

Vierailija
10/33 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 on jo läski. Itse olen lievästi ylipainoinen ja ympärysmittani (liiviliikkeessä useamman kerran mitattu) on 70.

Vierailija
11/33 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruipeloita suomen kansa on jos 80-85 ympärysmitta koetaan läskin ihmisen mitaksi? Itselläni on kyllä hieman ylipainoa mutta myös leveä selkä enkä menisi sanomaan että se on epänormaalin iso tai läski koko. Liivit kokoa 85G ja normikaupasta ei tod. enää löydy vaan ihan aitoon liiviliikkeeseen pitää mennä.

NO, ne on näitä karjalasta kotoisin olevien mallisia eli kapeat hartiat ja selkä sekä oikein leveä lantio ja reidet. Meidän mummo joka karjalasta oli sen mallinen

Vierailija
12/33 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

b olis oiva.

Vierailija
13/33 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

b olis oiva.

että käytät oikeankokoisia liivejä? Että siis tosiaan tiedät olevasi varmasti C? Ja silti liian isot tissit?

Vierailija
14/33 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä.

rinnanympärys 85 on läski. 75 on vielä normaali.

Isoksi voitte kyllä minua sanoa, mutta läskiä tässä kropassa ei kuulkaas paljoa ole. Voisin väittää että rasvaprosenttini on paljon pienempi kuin teillä, jotka muita läskeiksi haukutte.

Minulla on naisille harvinainen ilmiö eli rinta- ja selkälihakset ja mun pitää teetättää paidat yms, kun ei suomalaisista kaupoista sopivia löydy.

Ellen sitten halua kulkea kaikkialla urheiluliikkeistä ostetuissa vaatteissa, mutta jokin Reebokin huppari ei meidän työpaikalla ole sopivaa vaatetusta.

Terv. 85c, Pituutta 175, painoa 70 ja viime mittauksessa rp 19%

Vierailija
15/33 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

b olis oiva.

että käytät oikeankokoisia liivejä? Että siis tosiaan tiedät olevasi varmasti C? Ja silti liian isot tissit?

Kaikki eivät kassos halua olla DD rinnoilla.

Vierailija
16/33 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla liivien koko on 80C ja rinnat on todellakin pienet. Käytin pitkään A- ja B-kuppeja, koska rinnat ihan pienet ja aina oli epämukava olla. Liiviliikkeessä opastivat kerran, että rintakehäni on sen mallinen, että kannattais kokeilla c-kuppia ja nykyään rintsikat on jopa mukavat päällä! Kaverilla on myös C-kuppi, mutta sillä on isot rinnat(mun mielestä).

Vierailija
17/33 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 on jo läski. Itse olen lievästi ylipainoinen ja ympärysmittani (liiviliikkeessä useamman kerran mitattu) on 70.

Mitä tekoa sillä on missä se on mitattu? Itse olen viimeksi ollut ympärysmitaltani 70 kouluikäisenä. Pituutta 170 ja painoa 78. Eli BMI ei mikään obeesin ihmisen vaan menee vielä lievän ylipainon piikkiin. Mites ittelläs? 180 ja 71kg? Ja tod. vaikuttaa myös siihen missä sitä läskiä löytyy. Itselläni hyvin tasaisesti ympärillä.

Vierailija
18/33 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat kuin ennen raskautta ja imetystä.

Ja vielä että rinnat olisi keskenään samankokoiset.

Kuppikoko oli silloin A tai B, riippuen ostopaikasta ja ympärys 75.

Minäkään en ole mikään läski, todellakaan, vaan lihaksia löytyy fyysisen työn ansiosta.

Nykyään siis vasen rinta C ja oikea B. V**ttaa..

Vierailija
19/33 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "keskimääräinen koko" nyt ei ole mistään kotoisin. Lähes kaikki suomalaisnaiset käyttävät väärää kokoa. Ja muistakaahan myös, että kuppikoko on suhteellinen asia. 65 C:ssä kuppikoko on sama kuin 75 A:ssa.

vaan mittaamalla tietty määrä ihmisiä. Väärän koon käyttö ei siis vaikuta asiaan. Noita massamittauksia tehdään tietyin väliajoin uudelleen ja niiden perusteella rukataan vaatteiden mitoituksia, ainakin täällä Suomessa. Asian voi todeta käytännössä vartailemalla esimekrkiksi 60-70-luvun vaatteiden kokomerkintöjä nykyisiin. Googlailemalla löytyy taulukoita, vaatturituttavilta voi kysellä lisää.

Vierailija
20/33 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitäään. A ja b pienet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme