Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihme jos joku vastaa

Vierailija
11.08.2010 |

onko joku nainut alle 13v?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai nainut 13 -vuotiasta?

Olin 14 itse, mutta koulussamme 13 -vuotiaat panivat vanhempien yläkoululaisten ja lukiolaisten kanssa vessassa,

Vierailija
2/6 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni nuorin abortin kokenut Suomessa on 11 -v ja nuorin äiti on 12 -v.

Kyse voi olla hyväksikäytöstäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotiaana. 12 vuotiasta.

Vierailija
4/6 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiahan ton ikäset ovat!

Vierailija
5/6 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite et sitten ole ollut nuorempi koskaan

Vierailija
6/6 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite et sitten ole ollut nuorempi koskaan

seuraavan kymmenen vuoden ajan viikoittain isäänsä.

Toinen kaverini 13-vuotiaana, noin 25-vuotiasta "poikaystäväänsä" joka myös hakkasi ja raiskasi häntä. Kacerin vanhemmat tiesivät suhteesta, myös mustelmista, eli olisi pitänyt tajuta ettei kaikki ollut kunnossa, mutta "antoivat tytön elää nuoruutta"!!

Kolmas jostain puberteetin paikkeilta alkaen isäpuolensa kanssa.

Yläasteikäiset pojat pakottivat seksiin yhtä noin 10-vuotiasta hiukn vajaata, erityisluokkaa käyvää tyttöä. Kaikki (yläasteikäiset lapset jotka kulkivat samalla bussilla tämän porukan kanssa) tiesivät asiasta mutta kukaan ei tehnyt mitään.

Tiedän useammankin tapauksen jossa 13-vuotias (tai selkeästi alle) on harrastanut sekisä, mutta tilanne on aina ollut jotenkin hyväksikäyttöä.

Vaikka olisi täysin vapaaehtoista, minusta alle 13-vuotias on aivan liian nuori seksiin. Toivon että omat poikani aloittaisivat seksielämän aikaisintaan 15-vuotiaina, mieluummin vasta lukiossa. On kaikki vanhemmat olleet joskus nuoria, useimmat vaan ovat itse aikuistuneet ja nähneet maailmaa sen jälkeen eivätkä tahdo lapsilleen kaikkea näkemäänsä...