Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman työn valitsen?

Vierailija
11.08.2010 |

Minulla on ongelma. Olen palaamassa parin kuukauden kuluttua hoitovapaalta töihin. Nykyinen työpaikkani sijaitsee kaukana, työmatka kestää yhteen suuntaan noin tunti viisitoista minuuttia. Työtehtävät ovat ihan kivoja, mutta työpaikalla on esiintynyt ilmapiiriongelmia, jotka heijastuvat erittäin todennäköisesti minunkin työhöni.

No, nyt sitten minulle on tarjottu toista työtä. Työpaikka sijaitsee hyvällä paikalla, matka-aika lyhenisi puoleen. Työ olisi paljon vaativampaa, aiheuttaisi sen, että minun pitäisi opiskella itsenäisesti koko ajan työn ohessa. Työilmapiiristä on vaikea sanoa, kun en paikan ihmisiä tunne. Tämä työ aiheuttaisi enemmän stressiä, samalla tietysti kehittyisin ammatissani. Ylitöitä sinänsä ei tarvitsisi tehdä, toisin kuin tuossa nykyisessä työssä.

Kumman työn sinä valitsisit ja miksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi, että siinä enemmän etuja,

ei ylitöitä, lyhyempi matka, ehkä ei vikaa ilmapiirissä.

Voit aloittaa alusta.

Vierailija
2/3 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tähän liittyy jotain mitä et kerro? Muutenhan ihan selvästi jokainen tervejärkinen ihminen valitsisi sen uuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tässä uudessa työssä olisi niin paljon vastuuta, oppimista ja tsempattavaa, että se mietityttää. Vanhaan on helpompi palata. Opiskelu on kuitenkin tehtävä omalla ajalla. Ja mietin riittääkö rahkeeni tuohon uuteen...

ap