Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä tuota me and i hössötystä

Vierailija
11.08.2010 |

sähköposti, facebook ja textiviestit pukkaa kutsuja me and i kutsuille, kun on uusi mallisto tullut. Äidit ei muusta puhukkaan kuin uusista kuoseista. Persaikiset yh-äidit, joilla ei raha riittää edes kunnolla ruokaan, tilaa vauhkona uusia vaatteita tuolta.

Miksi???

Olen joskus kysynyt noilta faneilta syytä innostukseen niin ovat persoonallisia vaatteita eikä niitä kaikilla ole??? Täh? Anoppi osti lapsilleni t-paidat tuolta ja joka toisella lapsella on sellaiset paidat päällä, mutta kun lapsi on ollut Lindexin aletangosta 4€:lla ostamani Bamse-paita päällä ei yhtään samanlaista ole tullut vastaan.

Minä olen asettanut hintarajat joita kalliimpia vaatteita en lapsille osta, t-paita saa maksaa tuon 4€, hame/mekko 8€, farkut 10€ paita 8-9€. Vaikken kalliita vaatteita osta, on lapsillani aina kivat vaatteet päällä.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun USAssa, haluaisin tietaa mika on viimeisin villitys.

Vierailija
22/53 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni oli kuuden vanhana 128 senttiä pitkä. Olin onnellinen, kun törmäsin silloin meandi-vaatteisiin. Pikkutyttö sai kivoja, värikkäitä mekkoja ja paitoja (vaikkakin hintaa oli) ja saa olla vielä pikkutyttö. Monissa ketjuissa mm. Lindex, Kapphal lastenvaatemallisto päättyy kokoon 122 ja sen jälkeen onkin tarjolla teiniriepuja, joiden aika ei mielestäni ole vielä eskari-ikäisellä. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on juu meandi alkuperäisesti ruotsalainen merkki, mutta ne vaatteet tehdään TURKISSA..... Monella halpaketjullakin on Turkissa tehtyjä vaatteita, jotka on samaa koostumusta jopa, mutta eivätpä oo yhtä in kuin meandit, koska eivät maksa yhtä paljon.

Kattokaas facebookista Sydänpyllyt-ryhmä, siellä menee ihan hysteriaksi jo... mammat hehkuttaa kilpaa, kuinka paljon meandi-vaatteita niillä on =D

Vierailija
24/53 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tajuaa, että nykyään ei todellakaan ole laadukasta. Joka toinen itkee siellä, miten on reikiä, värivirheitä, väärin pakattuja, vääriä kokolappuja, eri pituisia lahkeita ja muuta uusissa vaatteissa.

Vierailija
25/53 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulla kyllä rajakin. FB:ssa myytiin juuri huutokaupalla sellainen velour-peitto 100€:lla! Ei se nyt niin hieno ollut, jos multa kysytään...

Vierailija
26/53 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mauttomia, ja hirveitä retrorättejä!!!!!!!! Siis HYI,HYI,HYI!!!! Sit jengi hamstraa niitä kieli vyön alla.. EI EN YMMÄRRÄ!!! Mun lapsi ei todellakaan käytä niitä. Ihan kaikista kaupoista saa törkeen paljon hienompia,nätimpiä ja trendikkäämpiä vaatteita.

Vierailija
27/53 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut keino saada pijille jotain kivoja vaatteita. Ei aina niitä masentavan värisiä pääkallo ja spidermanharmaita.

Laadusta sanoisin kyllä sen että se on vuosien aikana huonontunut järkyttävästi. Mun mielestä esim. H&M:n vaatteet kestää nykyään paljon enemmän kulutusta ja pesua kun meandi:n. Hinta noissa vaatteissa on järkyttävä mutta koska ite en tykkää katella alle kouluikäisiäni harmaassa, mustassa ja vihreässä pääkallokuosissa niin valinnanvaraa ei kauheesti ole...

tosi söpöjä poikien vaatteita. Valkosia, luonnonvalkosia, eri sinisen sävyjä, eri ruskeita, beigejä, vihreitä, keltasia yms yms yms.. itselläni ei onneksi poikia ole, mutta ihan kivoja vaatteita pojillekin löytyy, eikä tartte niitä pukea "tyttöjen" vaatteisiin..

Vierailija
28/53 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka saisi myytyäkin kalliilla. Ei vaan nappaa.

Ostan yleensä lapsille vaatteet Lindexiltä, JesperJuniorista, Villervallalta, DPAM:sta, Nextiltä ja Marks&Spenceriltä. Aniharvoin HM:stä, Cittarista tai Prismasta. Toisinaan Stockalta tai Benettonista. Jälkimmäinen on musta melko edullinen, eikä erityisen laadukas. POP ja Ticket ovat myös käytössä.

Mutta hinnassa ME&I vetää kaikkien noiden ohi. Ei se nyt NIIN hieno ole.

Vierailija
29/53 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulla kyllä rajakin. FB:ssa myytiin juuri huutokaupalla sellainen velour-peitto 100€:lla! Ei se nyt niin hieno ollut, jos multa kysytään...

Ja joku lupautui ostamaan jotkin pöksyt 80 eurolla lähtöhinnan ollessa 90 euroa. Pyysi kuitenkin maksuaikaa.

Vierailija
30/53 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kauppakeskuksessa oli Me & I varastomyynti ja mammat oli ihan intsinä siel jonottamas jo paljon etukäteen vaunujensa kans tukkien koko väylän.

Sit vauvat alko hermostua mut mammat vaan jatko shoppailua ja kassalle jonotusta.

Eihän nuo vaatteet ole ees nättejä. Miks iutää reihaantua moisten takia....

Vierailija
31/53 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi vaikeasti allergisoitunut, lisäksi on vaikea astma. Viimeksi kun kävin KappAhlissa, sain astmakohtauksen kun katsoin kivalta vaikuttavaa t-paitaa. Kroppani ei kestä Kiinassa valmistettujen tekstiilien kemikaaleja.

Meandin vaatteista ei ole tullut ongelmia. Siksi suosin niitä nyt ja suosin jatkossakin. Ovat kyllä kalliita, mutta ostan sitten vähemmän lapselle ja pyykkään useammin (ja kyllä, myös lapsen päällä olevat kiinalaiset kemikaalivaatteet voivat saada aikaan aikamoisen allergisen reaktion). Että siksi.

kaikki meandia myös? Kuinka pystyt liikkumaan ihmisten ilmoilla kun muut eivät osta vaatteitaan meandilta?

Vierailija
32/53 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun silmään ne on jotenkin tosi simppeleitä vermeitä, joista en todellakaan maksa sellasia hintoja. Eikä kyse ole siitä, etteikö pystyisi maksamaan, vaan siitä, että se ei musta ole järkevää.

Minustakin esim. Lindexistä saa ihan yhtä hyviä vaatteita, mutta nätimpiä. Samoin meillä peruskäyttövaatteeksi kelpaa Prisman mallistokin hyvin, ja minusta ovat melko hyviä. Joskus tulee ostettua jotain arvokkaampaakin, on tytölläkin esim. Ralph Laurenin hame, mutta vaikka kuinka on merkkivaate, ei se minusta sen kummallisempi kyllä ole...

Vierailija
33/53 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olleut kys kutsuilla 3x ja lapsillani jotka aloittavat nyt 1-ja 3-luokan on 1 housut ja 1 t-paidat heiltä.

En hirveästi niistä kuoseista ole tuon 1 kauden jälkeen pitänyt, värit ja kuosit kyllä kestävät pesusta pesuun ja kuivausrummun jne muuttumattomina.

Bamseja yms en ole ikinä ostanut enkä edelleenkään osta mitään marketti/ruotsalaisketjuvermeitä, en vain pidä niistä.

Ja housuja ei muuten saa kouluikäislle enää alle 15e kuin tuurilla..

Minkämaalaiset luulet noiden me&i rytkyjen olevan?

Vierailija
34/53 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat ihania!

Vierailija
35/53 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan emännän laittamat kaffet ja pullat ja muut herkut nenän eteen, ja perinteistä juorukerhoa. Mikäs sen mukavampaa. Lisäksi kivannäköisiä, lapsekkaita lastenvaatteita, joita ei etenkään pojille ole ollenkaan liikaa tarjolla. Tytöille on ihanuuksia kaupat pullollaan, mutta pojille on lähinnä mudanharmaata, armeijanvihreää tai ankeantummansinistä. Usein myös kivoina yhdistelmiä kaikki edellämainittua. Värikkäämmissä vaatteissa onkin sitten printtinä spiderman tai Carsit. Iuh. Helposti ilman nettitilauksia värikkäitä kivoja vaatteita pojalle tarjoilun kera = ihan jees. Mulle on sama mikä merkki kyseessä, mutta konsepti toimii.

Vierailija
36/53 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi vaikeasti allergisoitunut, lisäksi on vaikea astma. Viimeksi kun kävin KappAhlissa, sain astmakohtauksen kun katsoin kivalta vaikuttavaa t-paitaa. Kroppani ei kestä Kiinassa valmistettujen tekstiilien kemikaaleja.

Meandin vaatteista ei ole tullut ongelmia. Siksi suosin niitä nyt ja suosin jatkossakin. Ovat kyllä kalliita, mutta ostan sitten vähemmän lapselle ja pyykkään useammin (ja kyllä, myös lapsen päällä olevat kiinalaiset kemikaalivaatteet voivat saada aikaan aikamoisen allergisen reaktion). Että siksi.

Vierailija
37/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi???

Siksi että ihmiset on lammassieluisia tyhmyreitä, noin kiltisti sanottuna.

Hyvin sanottu :)

Itsekin mietin, että mikä noissa retroräteissä maksaa niin paljon, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
38/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on näköjään kaikilla, itse en kehtaisi niitä pukea lapsille ku on niin massakamaa, olen kieltämättä tarkka lastenvaatteista. Omilla pidän lähinnä Moonkids, maxomorra, kameleont yms merkkejä joissa huippuhienoja vaatteita pojillekkin. Laadukkaita ja halvempia. Eikä ole tehty lapsityövoimalla. Ovat tehty euroopassa ja tekstiilit myrkyttömiä eli käy allergisille, lisäksi lähes aina luomupuuvillasta.

Vierailija
39/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. retrobuumi: nyt on saatava kukertavan kirjavaa tai et ole muodikas

2. vaatteiden järjetön hinta antaa näennäisen illuusion laadusta > jokainen äiti haluaa lapselleen vain parasta

3. laumasieluisuus: tuntuu turvalliselta kuulua joukkoon ts. jos teet kuin muut, suoritat äitiyttäsi oikein

Vierailija
40/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on näköjään kaikilla, itse en kehtaisi niitä pukea lapsille ku on niin massakamaa, olen kieltämättä tarkka lastenvaatteista. Omilla pidän lähinnä Moonkids, maxomorra, kameleont yms merkkejä joissa huippuhienoja vaatteita pojillekkin. Laadukkaita ja halvempia. Eikä ole tehty lapsityövoimalla. Ovat tehty euroopassa ja tekstiilit myrkyttömiä eli käy allergisille, lisäksi lähes aina luomupuuvillasta.

Nuo kyseiset merkit OVAT massakamaa. Niitähän saa joka toisesta nettikaupasta.

Huippuhieno lienee makuasia...? Myös me&i -vaatteet on tehty Euroopassa (ei lapsityövoimalla!).

Tekstiilit ovat myrkyttömiä, eli käyvät allergisille ja ecomallistokin löytyy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi