Synnärille omat vaatteet?
Olen ihan hirveän pinnallinen ja kamala ihminen, mutta en voi sietää niitä synnärin vaatteita. Katselin tässä kaverini synnärikuvia ja hänellä oli päällään aivan oksettava mintunvihreä paituli ja virttynyt aamutakki. ELI: olen suunnitellut ottavani omat vaatteet mukaan. Onko nämä ok:
- valkoinen t-paita (muutama kappale, jos menee likaiseksi)
- päiväkäyttöön harmaabeiget trikoohousut
- yöhousuiksi ruudulliset bokserit
- puolireiteen ulottuva valkoinen neuletakki
En tykkää käyttää aamutakkia, mutta pitääkö se olla? Minulla on sellainen tummanpunainen ihan kiva takki, joten voinko ottaa sen? Jalassa ajattelin pitää villasukkia ja Uggin tossuja (sellaiset ballerinamalliset).
Olenko nyt ihan ulalla ja nauraako ne mut ulos sieltä?
Kommentit (3)
olen sh ja töissä vuodeosastolla. Ja aina joskus tuleepotilaita jotka mieluummin käyttävät omiaan. Harvassahan nuo ovat, mutta kuitenkin :)
Ihan hyvältä tuo kuullostaa, mutta niitä housuja kannattaa varata useammat... jälkivuoto voi olla runsasta ja varahousuille saattaa tulla tarvetta. Siksi kai moni käyttää mieluummin niitä kamalia synnärin vaatteita; ei mene omat pilalle eikä tarvitse itse pestä :) Mutta omat sisäkengät on ihan fiksu ajatus kyllä... taidanpa pakata omaankin sairaalakassiin. Sairaalan kengät (jos sopivia löytyy) on kamalat. Ei tarvitse olla aamutakkia.
Kyllä saat pitää omia vaatteita. Jopa vauva saa pitää omia vaatteita.
Mä kans pidin synnärillä osittain omia vaatteita koska en esim. pidä niistä järkyttävistä tossuista.
Ainut vaan että heitin nämä jostain hotellista joskus mukaan otetut tossut sitten pois kun tulin sairaalasta sillä en halunut sairaalan lattian bakteerejä meille kotiin.
Sitä vaan mietin että ajatteleeko ne hoitajat ja kätilöt sitten jo heti alkuunsa, että olen jotenkin vaikea diiva ja kohtelevat mua sen mukaisesti? Olen joskus kuullut, että näin on käynyt, tyyliin kipulääkettä ei olekaan saanut jne kun on pitänyt opettaa diivalle vähän elämästä=(
Terveisin paniikissa oleva ap
Kyllä saat pitää omia vaatteita. Jopa vauva saa pitää omia vaatteita.
Mä kans pidin synnärillä osittain omia vaatteita koska en esim. pidä niistä järkyttävistä tossuista.
Ainut vaan että heitin nämä jostain hotellista joskus mukaan otetut tossut sitten pois kun tulin sairaalasta sillä en halunut sairaalan lattian bakteerejä meille kotiin.