Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhdesoppaa, suhteen alkuvaihe. "Pitäisikö" mielestänne suhteen alussa

Vierailija
11.08.2010 |

olla ihastunut vain omaan kultaansa? Eli alkaisetteko seurustelemaan miehen kanssa, joka on todella ihastunut toiseen naiseen, mutta joka kuitenkin haluaisi olla sinun kanssasi? Eli mies jätti tyttöystävänsä, koska ihastui minuun mutta olosuhteiden pakosta emme nähneet neljään kuukauteen, missä välissä mies oli ehtinyt ihastua toiseen naisee? Onko normaalia, vai onko mies krooninen ihastuja? Aina sanotaan, että suhteessa ihastutaan myös toisiin mutta eikö suhteen alussa pitäisi olla sokea toisille? Tosin emme edes olleet suhteessa. Sekavaa tiedän, mutta yritän hahmottaa onko tilanne normaali. Itse en siis tosiaan olisi voinut katsella muita miehiä saati ihastua ja olisi toivpnut samansuuruista tunnetta mieheltä? Onkohan niin että mies oli minulle se suuri rakkaus, mutta minä vain yksi lukuisista ihastuksista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/9 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelimies, jolla menee ja lujaa naisten suhteen? Että se tuskin pystyy asettumaan aloilleen ennenkuin on kasvanut aikuiseksi oikein kunnolla - eikä pelimiesten osalta ole varmaa, että koskaan kasvavat. Ja että sillä noita ihastumisia tulee olemaan jatkossakin liukuhihnalla, miksi ihmeessä tämä tilanne olisi jotenkin poikkeuksellinen...

Monestihan ne taitavimmat pelimiehet ovat juuri niitä, jotka tietävät miten kortit tulee pelata ts. miten tehdään naiseen vaikutus. Ja siksi naisia kaatuukin helposti. On sinun itsesi päätettävissä, jäätkö kitumaan suhteeseen jossa mitä todennäköisimmin käy sinulle huonosti, vai päätätkö jatkaa matkaasi vahingoittuneita sulkia sukien, mutta pää pystyssä.

olla ihastunut vain omaan kultaansa? Eli alkaisetteko seurustelemaan miehen kanssa, joka on todella ihastunut toiseen naiseen, mutta joka kuitenkin haluaisi olla sinun kanssasi? Eli mies jätti tyttöystävänsä, koska ihastui minuun mutta olosuhteiden pakosta emme nähneet neljään kuukauteen, missä välissä mies oli ehtinyt ihastua toiseen naisee? Onko normaalia, vai onko mies krooninen ihastuja? Aina sanotaan, että suhteessa ihastutaan myös toisiin mutta eikö suhteen alussa pitäisi olla sokea toisille? Tosin emme edes olleet suhteessa. Sekavaa tiedän, mutta yritän hahmottaa onko tilanne normaali. Itse en siis tosiaan olisi voinut katsella muita miehiä saati ihastua ja olisi toivpnut samansuuruista tunnetta mieheltä? Onkohan niin että mies oli minulle se suuri rakkaus, mutta minä vain yksi lukuisista ihastuksista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siiten toisaalta aina sanotaan että toisiin ihastuminen on normaalia ja tulee mieleen olenko liian vaativa ja nirso ja päädyn yksin.. ap

Vierailija
4/9 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ns deittimarkkinoilla, voi varmaan ihan alkuun käydä muutamilla treffeillä ennenkuin "valitsee" mutta et tietenkään voi seurustella miehen kanssaa joka kuolaa toisen perään! Sinun täytyy saada hänen koko sydämensä, muuten alkaa nakertaa itsetuntoasi ja koko suhdetta.

Vierailija
5/9 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei muita nähdäkään! Ei vaikuta ollenkaan lupaavalta jos jo alkuvaiheessa mies katselee muita ja ihastuu näihin! Jätä moinen typerys.

Vierailija
6/9 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siiten toisaalta aina sanotaan että toisiin ihastuminen on normaalia ja tulee mieleen olenko liian vaativa ja nirso ja päädyn yksin.. ap

ihastutaan toisiin, ehkä joskus kun kun suhde on pitkä vaikka 10v tai jotain

Mun miesystävä ei edes näe muita naisia, tai näkee mutta ei huomio heitä ihastumismielellä

Ja kyllä sä löydät miehen joka rakastuu suhun täysillä

Vierailija
7/9 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten tutustuin toiseen näistä paremmin ja nyt ollaan vuosi tallattu yhteisiä teitä.

Pointti onkin nyt se että jos ukkosi todella NYT ja JATKOSSA tahtoo olla sinun kanssasi eikä sen toisen, eikä hän ole ENÄÄ ihastunut tähän toiseen..?? niin asia on mielestäni ok. Hän oli ihastunut toiseen mutta nyt kun olette tapailleet enemmän hän haluaa olla sinun kanssasi. So what, on meistä jokaisella ollut aikaisempia ihastuksia mutta se seurustelukumppani on se ykkönen silloin kun seurustellaan. Jos miehelläsi ei enää ole tunteita sitä toista kohtaan voit olla rauhallisin mielin.

Vierailija
8/9 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo muutaman kk:n päästä onkin jo ihastunut kolmanteen osapuoleen....

Vierailija
9/9 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun arki on latistanut sen pahimman ihastusvaiheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi