En voi uskoa tätä
Kommentit (10)
surkeaa provoa?
Mikä tästä tekee provon????? Tämä on minun mielipiteeni,ei provo,mielestäni homous on vakava sairaus,ja sillä selvä!!!
homous on sairaus, niin soitetaan tämä vanha levy vielä uudestaan. Homous ei ole sairaus, koska sairaus vaatii oireet. Hyvinvoiva ja onnellinen ihminen, joka ei ole kipeä mistään eikä aiheuta kenellekään haittaa ja pystyy huoltamaan itse itsensä, ei voi olla sairas oireiden puutteessa. Se että ap saa näppyjä homoista ei riitä sairauden oireeksi HOMOLLA. Ja sillä selvä!
homous on sairaus, niin soitetaan tämä vanha levy vielä uudestaan. Homous ei ole sairaus, koska sairaus vaatii oireet. Hyvinvoiva ja onnellinen ihminen, joka ei ole kipeä mistään eikä aiheuta kenellekään haittaa ja pystyy huoltamaan itse itsensä, ei voi olla sairas oireiden puutteessa. Se että ap saa näppyjä homoista ei riitä sairauden oireeksi HOMOLLA. Ja sillä selvä!
On vakava sairaus!
on vakava sairaus.
Ja lapsi on terve silloin kun se leikkii, mutta sairas silloin kun ei osaa lopettaa.
on vakava sairaus. Ja lapsi on terve silloin kun se leikkii, mutta sairas silloin kun ei osaa lopettaa.
Että ymmärrätte että homous on vakava sairaus.Raamatun vastaista.
on vakava sairaus. Ja lapsi on terve silloin kun se leikkii, mutta sairas silloin kun ei osaa lopettaa.
Vai Raamatun vastaista.
Avioero on vakava sairaus.
Masturbointi on vakava sairaus.
Naisen vaikenemattomuus seurakunnassa on vakava sairaus.
Vai olisiko sulta raukalta nyt sairauden käsite vähän hukassa?
Miten kuka edes jaksaa kommentoida tämmöseen paskaan
Vai Raamatun vastaista. Avioero on vakava sairaus. Masturbointi on vakava sairaus. Naisen vaikenemattomuus seurakunnassa on vakava sairaus. Vai olisiko sulta raukalta nyt sairauden käsite vähän hukassa?
Ja toivottavasti kaikki jotka eroaa,masturboi,on homo,vaikeneva nainen yms.yms palaa helvetin liekeissä!!! Sairaat ressukat,oppikaa olemaan niin kuin ihmiset!!!
Miten kuka edes jaksaa kommentoida tämmöseen paskaan
Olisihan se traagista ja pienen valistuksen paikka. Valoa pimeyteen.
surkeaa provoa?