Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa raskauden aikana kertyneet kilot - rv 35 ja 11 kg!!!

Vierailija
10.08.2010 |

Lähtö-BMI oli jo 27 eli aivan liikaa on tullut. Aluksi paino nousi ihan maltillisesti, mutta noin rv 27 jälkeen sitä on tullut melkein kilo viikossa.

Mielestäni en ole mitenkään radikaalisti muuttanut ruokailutottumuksiani. Liikunta on hiukan tietenkin vähentynyt, mutta esim. arkiliikunta on ollut ihan entisellään. Muutaman viikon olin myös liikuntakiellossa supistusten takia. Turvotusta on tullut viime viikkoina, esim. sandaalit puristavat selvästi eikä sormukset mene sormeen.

Huomenna neuvola ja tiedän terkan taas motkottavan :-/ Ihan kuin kukaan tahallaan lihoisi tai haluaisi olla lihava. Tiedän itsekin, että paino on noussut liikaa.

Mitenhän kilot lähtee synnytyksen jälkeen? Onko kellään lohduttavia tarinoita? Tosiaan jo ennen raskautta olin ylipainoinen, siksikin tää olemus ahdistaa ihan kamalasti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, bmi 44 ja +14 kg, rv 37

Onko sulle neuvolassa kommentoitua painoa?

ap

Vierailija
2/10 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni paukahti 28kg lähtöpainosta. Eipä siinä ollut hurraamista,seuraavat 2-vuotta painiskelin paino ongelman vuoksi,kun ne viimeit 17kg ei mihinkään lähtenyt. Laihdutusoperaatio kesti kokonaisuudessaan 4-vuotta. Neuvolan tätsykkä muisti kyllä hyvin mainita,että liikaa tulee painoa. Että sellainen kertomus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiloja tullut 3 ja rv 33+4

Vierailija
4/10 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten neuvolassa oli tullut jo melkein 13 kiloa... BMI oli alussa jotain 19. Kyllä on valasmainen olo, mutta onneks pian pääsee laihduttamaan!

Tsemppiä ap:llekin, kyllä ne kilot varmasti siitä karisee aikanaan!

Vierailija
5/10 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, bmi 44 ja +14 kg, rv 37

Onko sulle neuvolassa kommentoitua painoa?

ap

Vierailija
6/10 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen ja tuossa vaiheessa minulla oli 15 kg lisää painoa. Kaikkiaan tuli 19 kg. Nyt neljä kuukautta synnytyksestä vielä 3 kg jäljellä. Juuri nyt tänään eka kerran viime kesän housut sopii hyvin. Mieskin kehaisi.

Kilot lähtee itsestään ja imetyksellä. Jälkitarkastukseen oli lähtenyt 15 kg. Olin vielä syönyt pikkuleipiä enemmän kuin koskaan, sillä imetysaikana ainakin alkuun oli nälkä koko ajan.

Oleellista on, että syöt edelleen terveellisesti. Niin itsekin tein, poislukien ihan pari viimeistä viikkoa, silloin sorruin päivittäin herkkuhin.

Vierailija
7/10 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun painoa on tullut rv 25 mennessä noin 3kg. lähtöbmi 27. ei kai se paha lukema ole, mutta teee silti vaikeaa.. Viimeksi kyllä loppua kohden paino laski. ehkä niin käy nytkin.

Vierailija
8/10 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 2

Vierailija
9/10 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin vajaassa 2 kk:ssa olin normipainossani. Suuri osa oli turvotusta, kun jalat oli aivan pökkelöt loppuvaiheessa. Ja synnytin rv 38.

Vierailija
10/10 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa tuli raskauden aikana n.11kg. Pari viikkoa synnytyksen jälkeen olin jo kilon päässä lähtöpainosta. Mullakin jossain vaiheessa raskautta painoa tuli yhtäkkiä tosi paljon ja sitten pysyi aika tasaisena loppuraskauden ajan. Ja mulla ei ollut ollenkaan ainakaan näkyvää turvotusta ja silti paino laski nopeasti raskauden jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi