Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen asunut nykyisessä kodissani kohta vuoden

Vierailija
10.08.2010 |

ja tänä aikana hankkinut kotiin pyykkikoneen, sohvan, kahvinkeittimen, sälekaihtimet 2 ikkunaan, päiväpeiton, 3 sänkyä, kirjoituspöydän, kirjahyllyn, tv-tason ja 2 isoa mattoa. Eli hirveästi tavaraa. Nyt tekisi mieli ostaa vielä keittiöön verhot, mutta raskinko... Maksais yli neljäkymppiä. Odottaisinko joulun yli? Pakastin ja tiskikonekin olisi hankintalistalla, mutta niitä en ainakaan raski vielä ostaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän