Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerään kummilapselleni erästä astiastoa. Jokaisena merkkipäivänä ostan jonkun osan siihen.

Vierailija
11.10.2005 |

Mentyäni kylään, huomasin astioiden olevan arkikäytössä heillä. Luulin, että he ymmärsivätm että kerään sitä vauvalle itselleen tulevaisuutta varten. Ilkeänkö huomauttaa asiasta??

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut sekä vanhemmiltani että kummeiltani ja muilta sukulaisiltani aina 7-vuotiaasta saakka astiasarjoja ja liinavaatteita lahjaksi. Nyt aikuisena kärsin siitä että kaapit ovat pullollaan avaamattomia pakkauksia astioita ja pyyhkeitä ym, joita en ole itse valinnut. Enkä saa koskaan itse valitakaan koska en noitakaan ehdi tämän elämän aikana käyttää.

Vierailija
22/25 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ajattelitko, että perhe varaisi jonkun kaapin säilytystilaksi tälle astiastolle, eikä ovea avattaisi 20 vuoteen muuta kuin uusien lahjojen laittamiseksi kaappiin? Se jos mikä olisi tuhlausta. ,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaikka rahaa suljetulle tilille (mieluiten niin, että saat järkevän koron) ja sano, että kun lapsi muuttaa kotoa, hän saa käyttää kyseisen summan itselleen mieluisen astiaston ostoon. Näin lapsi saa itselleen mieluisen priimakuntoisen astiaston eikä hänen vanhempiensa tarvitse säilytellä sitä kaapeissaan.

Vierailija
24/25 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin raha sitten vaikka pankkitilille.

Vierailija
25/25 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei muuten ole käytetty koskaan vaan ne lojuvat edelleen vanhempieni astiakaapissa. En todellakaan halua niitä itselleni, sillä ne eivät ole pätkääkään minun tyyliäni. Harmi, etteivät edes vanhempani ole niitä käyttäneet vaan ovat säästelleet niitä minua varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi