Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hyvin teidän 2,5 vuotiaat käyttäytyy kaupassa?

Vierailija
10.08.2010 |

meidän muuttuu pikku hirviöksi. Kotona ja ulkona on todella kiltti. Mutta heti jos astumme kaupan ovesta sisään niin alkaa juoksu ympäri kauppaa.

Miten hyvin 2,5 vuotiaan pitäisi käyttäytyä kaupassa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketissa sujuu hyvin kun on kärryissä tai rattaissaan. Muissa kaupoissa riippuu paljon mitä tavaroita näkee, että suostuuko pitämään kädestä. Jollei suostu, niin vetää spagetiksi ja huutaa, eikä tod. suostu tulemaan sinen minne aikuinen haluaisi ja sitten täytyy vaan kantaa jollei ole rattaita. Lähinnä siis rattaiden kanssa pikkukaupat ja marketit kärryissä istuen.

Vierailija
2/7 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäytyy pääasiassa ihan hyvin. Jos alkaa älytön juokseminen niin pistän ostoskärryyn istumaan. Jos osaa olla nätisti niin saa kävellä itse tai työntää pikkukärryjä. Olen huomannut, että neiti käyttäytyy paremmin, kun isoveli ei ole kaupassa mukana, yhdessä tahtovat riehaantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on käyttäytynyt huonosti on kannettu niska-perse otteella pois. Koska tykkää käydä kaupassa riittää kun muistutetaan, että pitää olla kunnolla.

Vierailija
4/7 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teimme kauppareissut vesipullon kanssa ja nopeasti. Shoppailin rauhassa ilman lapsia. Itkupotkuraivareita ei ole ollut, kun olemme menneet aika lailla lasten jaksamisen mukaan.

Vierailija
5/7 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran karkasi autokärrystä ja meni pitkä aika ennen kun pääsi uudelleen yrittämään, sen jälkeen ei ole karannut.

Lähikaupoissa (Siwa, S-Market) saa mennä omien pikkukärryjen kanssa. Osaa kulkea nätisti ja totella.

Jos lapsi on väsynyt, en vie häntä kauppaan. Enkä myöskään vie lapsia nälkäisenä kauppaan. Nämä kun muistan niin reissut sujuu hyvin 2,5v ja 4v poikien kanssa.

Vierailija
6/7 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostoskeskuksissa istuu tyytyväisenä rattaissa, osaa kyllä kävelläkin nätisti. Joskus leikkipaikalta poistuessa tulee parin minuuutin "huutava spagetti"-kohtaus mutta se menee toisaan nopeasti ohi. Tykkäisi kävellä itse mutta marketeissa usein laitan kärryihin istumaan, pienen taistelun kera mutta yleensä kiukku laantuu varsin nopeasti. Ikinä ei ole mennyt hermot tai tarvinnut hävetä kaupassa.

Vierailija
7/7 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus vähän huonommin. Kun menee huonommin, on lapsi ollut alunperinkin liian väsynyt, nälkäinen tai kuumissaan kauppareissulle. Lapsi istuu rattaissa tai kärryissä, koska mä en luota siihen että marketin ruuhkassa osaisin aina varmasti vahtia lasta ja tehdä ostoksia yhtä aikaa. Jos ruuhkaa ei ole ja lapsi on säyseällä päällä, olen antanut joskus työntää rattaita ja auttaa ostosten tekemisessä.

Mä en ole muuten edes olettanut, että tämä viikarini edes osaisi käyttäytyä kaupassa.:) Siellä on jotenkin niin paljon kaikkea houkutuksia+rikki meneviä asioita, että konfliktin vaara on suuri..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi