Työhakemus ja kuva
Mihin kohtaan kuva tulee? Tuleeko hakemuskirjeeseen vaiko cv:n puolelle?
Kommentit (12)
Kyseessä siis sähköpostilla lähetettävä hakemus.
mutta kuvallinen cv kuulostaa paremmalta
En hakisi semmoiseen paikkaan jossa kuvalla olisi merkitystä JOtenkin ällöttäväää
Niin on minustakin. Olen silti valmis yrittämään sitäkin saadakseni töitä. Työttömänä olo ei ole minua varten, kohta jo vuosi takana. =(
ylänurkkaan, (mutta EI niitattuna tai klemmarilla, jos joku vielä oikeasti paperiversiona hakemuksiaan lähettelee....)
vasemmalla samankorkuisena kuin oikealla olevat nimi ja yhteystiedot. Näyttää ihan hyvältä ja kuvakoko on niin pieni, ettei tule inha olo.
jos ei keran ole edes pakko laittaa.
Esim. meille tuli työhakemuksia joissa oli kuvia. Näin hakemukset vasta sen jälkeen kun esimies oli jo valinnut tulevat työntekijät.
Yhdessä hakemuksessa oli kuva naisesta josta ajattelin heti, että voi hitsi miten ääliön näköinen ja tuon kanssa tulee aivan varmasti olemaan vaikeuksia!
Onneksi en ollut se joka sai valita työntekijät! Nimittäin juuri tämä sama nainen osoittautui TODELLA mukavaksi ja hyväksi työntekijäksi!
Kuva tulee siis cv:n alkuun. Tiedostan kyllä, että siinä on riski, mutta haluan kokeilla. Kuvattomat versiot kun eivät ole tuottaneet tulosta työnhaussa.
Niin, ja harvoin nykyään enää lähetetään hakemuksia paperiversioina.
Terveisin ap
Kuva tulee siis cv:n alkuun. Tiedostan kyllä, että siinä on riski, mutta haluan kokeilla. Kuvattomat versiot kun eivät ole tuottaneet tulosta työnhaussa.
Niin, ja harvoin nykyään enää lähetetään hakemuksia paperiversioina.
Terveisin ap
Nimi ja osoite yms vasemmassa laidassa. Eli liitin kuvan .doc:na ja siitä muutoksena .pdf tai sitten paperikopio, ihan miten kysytään. Itse sain ainakin kuvasta positiivisia kommentteja, että erotuin joukostsa. Olen ihan hyvännäköinen mies.
Olen varmaan kummajainen sillä olen aina käyttänyt kuvallista CV:tä työnhaussa.
yhdellä niitillä (tai klemmarilla).