Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisköhän pestä rintsikat?

Vierailija
09.08.2010 |

Pesen ne noin kerran vuodessa, mulla on noin viidet joita käytän vuorotellen, eivät haise koskaan. Tänään voisi olla se päivä kun pesen koko satsin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lähellä kainaloa, niin kuitenkaan ne eivät juurikaan haise, vaikka niitä käyttäisi miten hieltä haisevana tahansa.

ja vaikka tissien välikin joskus hikoo niin rintsikat ei silti haise. Ja tiedän että ei haise, kyllä mulla nenä on. Mieskin on niitä joskus haistanut ja sanonut, että ei tosiaan haise.

Urheiluliivit mulla on erikseen ja ne pesen aina käytön jälkeen.

ap

Vierailija
2/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te pese rintaliivejä vuoteen?? Ei tämä voi olla tosissaan tehty aloitus, eihän?? Ettehän te voi pitää vuoden ajan samaa paitaakaan, vai ettekä sitten käytä rintaliivejä päivittäin? Todella etovaa!

Mulla on rintsikat etenkin tällaisinä hellepäivinä niin hikiset, että pakko ne on pestä joka päivä. Ei minullakaan ole kuin kahdet rintaliviit + yhdet urheiluliivit, ja kaikki pesen yhden päivän/urheilukerran jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosi laiska pesemään rintsikoita, mutta kyllä ne vaan jossain vaiheessa alkaa haista jos niitä ei pese, enkä ikinä voisi pestä vain kerran vuodessa. Pesen ehkä kerran kahdessa-kolmessa kuukaudessa, riippuen hikoilun määrästä ja onko hellettä tms.

Rintsikoita minulla on reilusti, joten samoja ei tule pidettyä kuitenkaan viikkotolkulla kun vaihtelen aina asun mukaan niitä

Vierailija
4/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muissa ihon eritteissä.

Enkä vois ikinä pitää samoja rintsikoita viikkotolkulla, kyllä ne haisee, ette vaan enää itse huomaa sitä löyhkää. En ole mikään hygieniafriikki, mutta rajansa kaikella.

Vierailija
5/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eritteet hiki ja tali mm. pilaa rintsikoiden materiaaleja ja niiden ominaisuuksia.

Muutenkin on tosi yökkiä ajatella pesemättömiä vaatteita, joissa väkisinkin mikrobit pääsevät lisääntymään.

Vierailija
6/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät haise koskaan

No ei vaiskaan, provohan tämä on, sillä ei noin saastaista ihmistä olekaan.

Vierailija
7/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällä nyt 1,5 vuotta joka päivä. Ainakin melkein. Eivät haise, miks haisis? Ei mulla ole varaa kuin yksiin kerralla ja uudet sit, kun nää joskus hajoo.

Vierailija
8/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAISE, mutta ei se ole mikään syy jättää niitä pesemättä.

Vierailija
9/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lähellä kainaloa, niin kuitenkaan ne eivät juurikaan haise, vaikka niitä käyttäisi miten hieltä haisevana tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän