Lue keskustelun säännöt.
Mitä 2v-neuvolassa tutkitaan, onko ihan turha käynti?
Kommentit (5)
Näänhän mä nyt itte että on kehittyny kuten pitää, en mäs iihen terkkaria tarvitse.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näänhän mä nyt itte että on kehittyny kuten pitää, en mäs iihen terkkaria tarvitse.
koska meidän kunta ei sitä tarjoa. 1,5 v neuvolan jälkeen on 2,5-3 v neuvola
Googlaamalla löysinkin sitten ihan neuvolaoppaan ja sitä kautta tarkasti mitä tarkkaillaan. Eipä kummosilta jutuilta vaikuttaneet. Ehkäpä jätän siis väliin.
vastaavalla tasolla. Mitä päässäsi liikkuu???