Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysytäänpä näin päin (unelmamies).

Vierailija
09.08.2010 |

Kenet seuraavista valitsisit olettaen, että he ovat kaikki yhtä älykkäitä, koulutettuja, varakkaita ja uskollisia:

A) Toimistotyötä tekevä mies, pitää ruoanlaitosta. Rauhallinen.

B) Romanttinen nallekarhu, joka kuuntelee murheitasi ja on oikea ystäväsi.

C) Alfauros, joka ottaa perheen johtajan roolin. Hyvää seksiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

C. mutta itten siinä käy kuitenkin, niin että se C pettää, ryyppää todella paljon, ei kunnioita naista, tms. ja noin 75% näistä pareista eroaa ennenkuin 1 v suhdetta on tullut täyteen ja sit ruinaa takaisin jotain A tai C tyyppiä. Tää on niin nähty moneen kertaan!

Vierailija
2/6 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 32-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin miehen, joka on noita kaikkea :) Tai oikeastaan ei kyllä ole perheen johtaja, vaan me vanhemmat yhdessä toimitaan tiiminä. Olkoon yritysjohtajana työssään :)

Muutoin on kyllä kimurantti kysymys, koska itse en haluaisi luopua mistään noista piirteistä... Ehkä sitten B, koska keskustelutaidot on suhteessa tosi tärkeät. (Jos tässä tilanteessa mies myös siis keskustelee eikä ole vain kuuntelevana osapuolena)

Vierailija
4/6 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen täytyy tietää mihin on menossa ja olla sen verran kunnianhimoinen, että jaksaa johdattaa perheensäkin perille.

Vierailija
5/6 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen pitää olla mies

Vierailija
6/6 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on, paitsi, hänessä on myös nallekarhua ja sellaista romanttista lässyttäjääkin ;). Täydellinen mun makuun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan