Minusta osoittaa suurta yksinkertaisuutta jos sanoo
ettei arvosta jotakin ammattia. Minusta kaikkea laillista työtä pitää normaalin ihmisen arvostaa. Ihminen sentään elättää itse itsensä sillä työllä mikä kai on jokaisen ammatin perimmäinen tarkoitus. Jos ei voi arvostaa lähihoitajia tai muita duunareita kertoo se vain ihmisen omasta tyhmyydestä. Jos on lusikalla annettu niin ei kai sitä sitten voi kauhalla vaatia...
Kommentit (15)
osaisi kommentoida aiheesta...t.ohis
mutta ihmistä, joka tekee jotain duunarin työtä, voi arvostaa.
suuri virhe? :D:D:D Kuten sanottu niin eräille on vain lusikalla annettu...
En mä ainakaan arvosta mitään ammattia vaan sen tekijää. Esim lääkäreissä kun on ihan luusereita ja alansa huippuammattilaisia...arvosta siinä nyt sit ammattia. Ap
vesi tulvii putkirikon takia sinne 400 neliön uuten kivitalolukaaliin :D reps
hölmö ajatuskin arvostaa ammatteja kun meitä "ammattilaisia" on niin moneen junaan. Ei se ammatti tisessään ole yhtään mitään vaan sen työn suorittaja (ammattilainen).
se, ettei osaa kirjoittaa.
ettei tajua jonkun olevan huono kirjoittaja esimerkiksi lukihäiriön takia. Enkä tarkoita, että ap:llä olisi lukihäiriö.
näitä eläinkokeitten tekijöitäkin, mikä lienee heidän virkanimikkeensä ikinä olla?
Tekivätpä natsitkin aikoinaan työnsä, jos asiaa enemmän ajatellaan, en toki halua verrata lähihoitajan työtä näihin kahteen, mutta sanon vain, ettei työ itsessään aina ole pyhä asia tai hyve.
Ihan kun olis joku vakava puute elämässä jos ei kaikki nyt satu arvostamaan jotain tiettyä tai edes jotain ammattia?
Joku osaa yhtä ja toinen toista, tehköön ne ketkä osaa! En mä saa mitään kohtausta ja ajattele että "kylläpä minä arvosta tuota ammattia ja ammattilaista kun asensi meille sälekaihtimet". Tuli ja meni, teki hommansa. Pitäiskö sitä jotenkin ihan nyt täällä hehkuttaa kun oli niin ammattilainen!?
Mahtaako mullakin olla lukihäiriö? No jos mulla onkin niin sen takia siis mua ei voi arvostaa vai? Kun kerran kommentoidaan että osoittaa suurta yksinkertaisuutta jos ei osaa kirjoittaa...jestas :D
tosi noloa tulla tänne vinkumaan jos joku tekee avauksen tästä aiheesta...
kyllä mä ainakin arvostan meidän kaihdinasentajaa vaikka en sitä suureen ääneen hehkutakaan. Osasin kyllä sentään kiittää tehdystä työstä vaikka siitä laskunkin sain käteeni.
jollain tapaa nostaa itseään muiden yläpuolelle...Miksi? no sitä voi jokainen itsekseen pohtia :)
tarvetta halveksi esim lähihoitajia. Katsotaan sitten siellä vanhainkodissa uudestaan kun lähärit siellä tyhjentävät näiden hienopierujen alusastioita tai vaihtavat vaippaa ettei tarvi paskoissa maata!
se, ettei osaa kirjoittaa.