Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et arvosta esim lähihoitajan ammattia, vaikka ilman heitä et kuitenkaan tule pärjäämään?

Vierailija
09.08.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukenut, että roskakuskeja haukutaan, lähihoitajat taas haukutaan säännöllisin välein maanrakoon?

lähihoitajat taas ei.

Vierailija
22/22 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa no ehkä perhepäivähoitajia, toinen erittäin tärkeää työtä tekevä ammattiryhmä.

Minä olen lähihoitaja, joka toimii tällä hetkellä perhepäivähoitajana :D

No, sen verran vielä kommentoin, että vaikka tiedän ammattini/ammattieni olevan yleisesti hyvin vähän arvostettuja, en anna sen häiritä. Teen työni hyvin, ja olen onnellinen, että saan niiltä joiden kanssa olen tekemisissä, eli ihmisiltä joita hoidan, tai vanhemmilta joiden lapsia hoidan, hyvää palautetta.

Näen kuinka onnellisia vanhemmat ja lapset ovat, kun voivat hyvillä mielin jättää lapset hoitooni, ja näen kuinka lapset mielellään luokseni jäävät.

Parasta palautetta saan suoraan heiltä joiden kanssa olen päivittäin tekemisissä.

Samoin silloin kun olen lähihoitajana työskennellyt.

Toki joskus ärsyttää lähihoitajien ja perhepäivähoitajien haukkuminen, ja se, ettei työtä yleisesti kovin paljon arvosteta, vaikka on usein rankkaa ja pienipalkkaista, mutta silti äärettömän vastuullista ja tärkeää.

Mutta jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla