Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saakos siitä jotain korvausta, jos menee taksilla synnärille?

Vierailija
09.08.2010 |

Näin olis nimittäin tarkoitus ja matka maksaa noin 50e :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on suuriakin murheita, niin silloinko ei saa pienistä jutuista kysyä? Ja suurin murheeni on sitä luokkaa, että pelkään kuolevani synnytykseen, koska minulla on noussut riski verenvuodoille.

ap.

sairaalaan olet taksilla menossa, mutta kyllä hieman pistää silmään, että suurin murhe on "maksaahan tämän reissun joku muu kuin minä". Pahoittelen kylmää viestiäni ja toivotan ihan vilpittömästi onnea uudesta perheenjäsenestä.

Ja juu. Tarkoitus ei ollutkaan tehdä enempää lapsia. Mutten myöskään halunnut aborttia, kun ehkäisy petti. Nyt olenkin jonossa sterilisaatioon. Ja mies ja autokin löytyy, muttei löydy ketään, joka voisi tulla meille lapsia katsomaan esim., jos synnytys alkaa vaikkapa yöllä. Mummo lähtee sitten ajamaan meille parin tunnin matkaa ja mies jää odottamaan hänen saapumistaan. Jos en pärjää niin kauaa kotona, niin menen sairaalaan edeltä käsin taksilla. Että näin.

Vierailija
22/30 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miten voi olla, ettei teillä ole varaa itse maksaa sitä taksia? Mulla nyt ei vaan olisi tullut mieleenkään edes ottaa selvää, josko yhteiskunta maksaisi mun menoja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vastuu on noin kymmenen euroa.

Jotkun taksit vaan ovat tosi nipoja auton siisteyden kanssa, eli sulla pitäisi olla joku oma suoja sinne taksin penkille.

Muista pyytää kuitti taksista muuten ei onnistu Kelan kanssa.

Vierailija
24/30 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistitko ottaa maksun kun panit kersan alulle ?

Vierailija
25/30 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun synnytysmatka?

Siis veroina. Sieltähän ne sinulle tulevat, meiltä tienaavilta.

Vierailija
26/30 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

punnaamaan kersan pihalle. Äläkä myy sitten halvalla!

Vierailija
27/30 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vastuu on noin kymmenen euroa. Jotkun taksit vaan ovat tosi nipoja auton siisteyden kanssa, eli sulla pitäisi olla joku oma suoja sinne taksin penkille. Muista pyytää kuitti taksista muuten ei onnistu Kelan kanssa.

Jos auto sotkeentuu se pitää siivota. Silloin se on pois ajosta. Ja kuljettaja ei tienaa. Yksinkertaista eikö totta.

Vierailija
28/30 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdet ap kävelemään nyt heti, säästät sen taksin omavastuun hinnan. Synnytä polikliinisesti niin säästät sairaalapäivämaksuissa.

:D:D:D

Vierailija
29/30 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat kuittia vastaan kaiken mikä ylittää omavastuun 9,25e / suunta. Jotkut taksit pystyvät jo autossa veloittamaan sinulta pelkän omavastuun, mutta vielä ainakin J-kylän seudulla täysin sattumanvaraista, joten neuvoisin varautumaan rahalla kaiken varalta.

T: muutama viikko sitten myöskin taksilla synnyttämään mennyt :)

Vierailija
30/30 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttänyt 3 kertaa ja joka kerta mennyt sairaalaan taksilla. Voikohan vielä pyytää kelaa maksamaan, vaikka ekasta aikaa on kulunut jo melkein 10 vuotta. Siitähän saisi ainakin 50-60 euroa, kun ekan kanssa jouduin ramppaamaan sairaalassa monta kertaa (eivät ottaneet heti sisälle).

Hmmm, mitähän muuta on jäänyt Kelalta saamatta...