Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä asiat onnellisuuteesi eniten

Vierailija
09.08.2010 |

vaikuttavat, ja jos haluat, kirjoittaisitko ne vielä tähän tärkeysjärjestyksessä, jos mahdollista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana parisuhde, hyvä suhde lapsiin, terveys, työ, perheen taloudellinen tilanne, ystävät, hyvät suhteet sekä omaan että miehen sukuun.

Tänä kesänä oloa on onnellistuttanut lisää vielä upea sää, tulevaisuudensuunnitelmat ja ihana kesäloma!

Vierailija
2/6 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. lasteni hyvinvointi

2. oma aika (siis ihan oma, yksin ja rauhassa)

3. raha

4. parisuuhteen hyvinvointi

5. harrastukset (tanssi, jumppa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) terveys (oma ja perheen)

2) hyvä parisuhde

3) hyvä työpaikka ja taloudellinen turvallisuus

Vierailija
4/6 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tietenkin terveys ja talous pitää olla kunnossa. Hyvä suhde lähimpiin ihmisiin. Mielekäs työ.

Tässä nyt jotain..

Vierailija
5/6 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mahdollisuus kasvaa ihmisenä. Tässä hyvä puoliso voi olla suureksi avuksi, kun ihmisen perusluontoon tuntuu kuuluvan vastahakoisuus kaikkea uutta ja muutosta kohtaan. Joskus pitää siis ulkopuolisen vähän työntää minua eteenpäin, ja jälkikäteen vasta, onneni kukkuloilla, tajuan häntä siitä kiittää.

2. Mahdollisuus toteuttaa itseäni. Luova työ ja mahdollisuus elää ja olla ihmisten kanssa omana itsenään kuuluvat mielestäni tähän. Se, että ei tarvitse teeskennellä ja esittää muuta kuin on.

3. Mahdollisuus opettaa ja kasvattaa toisia. Omia lapsia minulla ei vielä ole, joten korvaan puutostilaani auttamalla läheisiäni, joilla on elämässään ongelmakohtia, ja viettämällä välillä aikaa muiden lasten kanssa.

4. Fyysinen läheisyys ja hyvä seksi.

5. Mielenterveys.

6. Fyysinen terveys.

Voisin siis olla onnellinen ilman parisuhdetta ja lapsiakin, mutta ehkä hyvän puolison kanssa ja omien lasten kanssa se voi olla aavistuksen helpompaa. Huonolla puolisolla sen sijaan en tee mitään; onnellisempi olen yksin.

Vierailija
6/6 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaikki vaikuttaa kaikkeen jne, mutta vastaan nyt ihan mitä mieleen tuli.

1) Ihmissuhteet, kokemus yhteenkuulumisesta ja jakamisesta, näistä tärkein on parisuhde

2) terveys, erityisesti lapsen mutta tietenkin myös oma

3) ettei tule mitään ikäviä vastoinkäymisiä joihin ei itse voi vaikuttaa

4) mulle myös kauneus, estetiikka, itsensätoteuttaminen, esimerkiksi kodin laitto mieleisekseen

5) mielekäs työ tai jos ei töissä, niin muutoin mielekästä askaretta, siis vastakohta turhautumiselle