Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun vanhat ihmiset sanoo, että pitää sen vauvan antaa huutaa

Vierailija
09.08.2010 |

Keuhkot vahvistuu. P....puhetta sanon minä. Miksi vauvan pitäisi antaa turhaan huutaa. En minäkään nyt joka huudon perään juokse, mutta silti.

Ja kakkua pitäisi antaa jo alle yksivuotiaalle. Kun se ei saa pöydästä muuten mitään.

Ja vierastaminen on pahasta. Se on ujo. Pitäisi laittaa enemmän ihmisten ilmoille.

Ei mene ihan anopin ja minun ajatukset yhteen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo monet samat asiat, mutta pitää yrittää ymmärtää, että esim isovanhempien tai vaikka nyt sen anopin nuoruudessa (siis silloin kun omat lapset on saanut) on ollu tosi erilaiset suositukset lastenhoidossa ja myös raskausaikana.

Vähän kärkkäitä mielipiteitä ja neuvoja tulee toisinaan omaltakin anopilta, mutta osan päästän ohi korvien ja toisinaan sanon totuudenmukaisesti, ettei nykyaikana enää neuvota noin vaan keino on todettu huonoksi. Muutaman kerran on saanut hermostuakin, mutta itse kuitenkin tiedät parhaiten miten oman lapsesi kasvatat, siinäkö neuvokoot vieressä silloin kun sattuu olemaan paikalla.

Vierailija
2/2 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin vauvojen vierastaminen on ollut yksinomaan minun syytäni ;)

Ja nyt nuo lapset on ihan pilalla kun eivät halua mennä juttelemaan jokaiselle näkemälleen ihmiselle =o

Anoppi on kyllä ihan huippu noissa jutuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä