Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zumba, oletko käynyt tunneilla, mitä pidit?

Vierailija
09.08.2010 |

Olen harkinnut syksyksi zumba tunteja. Onko tehokasta? Suositteletko?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkaa zumban syyskausi, ja menossa ollaan ! Yritän käydä nyt kolme kertaa viikossa. 2000 kcal palaa parissa tunnissa, ja olo sen jälkeen mahtava. Mulla ylipainoa, ja huomasin jo keväällä, että tuloksia on. Laiha ystäväni taas on hurahtanut zumbaan sen antaman mielihyvän takia, ja hänellä vaikutti zumba ryhtiin positiivisesti. Mene ihmeessä kokeilemaan !

Vierailija
2/6 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en normaalikokoisena jaksa kun tunnin (+ ehkä pilaset siihen lämmitteleväksi puolituntiseksi alkuun), mutta tehokasta on! paino ei valitettavasti ole laskenut, mutta kunto on kohentunut mikä on erittäinkin hyvä asia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muutaman kerran tunnilla, josta tykkäsin tosi paljon; monenlaista tanssiaskelta tiuhasti vaihtuen, positiivinen vetäjä ja hyvä tunnelma.

Sitten satuin samalla salilla toisen vetäjän tunnille ja voi pettymys. Alkuun vedettiin vähän greippiä ja asken-viereen-sarjaa. Ja itse zumbakin, kun siihen viimein päästiin, oli aika latteaa toisen vetäjän tuntiin verrattuna.

Vierailija
4/6 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muutaman kerran tunnilla, josta tykkäsin tosi paljon; monenlaista tanssiaskelta tiuhasti vaihtuen, positiivinen vetäjä ja hyvä tunnelma.

Sitten satuin samalla salilla toisen vetäjän tunnille ja voi pettymys. Alkuun vedettiin vähän greippiä ja asken-viereen-sarjaa. Ja itse zumbakin, kun siihen viimein päästiin, oli aika latteaa toisen vetäjän tuntiin verrattuna.

Vierailija
5/6 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jonkin verran harrastanut lattaritansseja ja tylsistyin zumba-tunneilla, koska askelkuviot olivat niin äärimmäisen yksinkertaisia ja niitä toistettiin puutumiseen asti. Joo, tiedän, että se on koko homman idea, mutta myös syy, miksi en itse tunnilla viihtynyt.

Lisäksi mua häiritsee se, että monia ihania lattaribiisejä on pilattu laittamalla sinne se jyskyttävä komppi taustalle, jotta saadaan rytmistä tasainen.

Vierailija
6/6 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en taas tykkää lattaritunneista. Mulle on hyvä, jos on paljon toistoja. No syyskuussa alkaa tunnit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän