Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
yksi mies sanoi ostavansa minulle
09.08.2010 |
pesukoneen jos annan seksiä. en usko et kyse yhdestä kerrasta... mutta tarvitsen pesukoneen kun asun pienen lapsen kanssa (olen juuri eronnut) eikä minulla ole ollenkaan rahaa kuin ruokaan . mitä mieltä ? tiedän että tuo on oksettavaa mutta helpoin keino saada kone.
niin ja hoidan kotona lasta että töihin en mene
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Miksä siinä, jos saat kunnon panolla hetkeksi eroajatukset tuulettumaan ja mies kiikuttaa sinulle vielä pyykkikoneen. Mutta sopikaa etukäteen minkälaisesta koneesta on kyse ja uudesta vai käytetystä ettei mies kuseta (eli pääse nauramaan sinua kavereilleen "anto pillua ja veinkin äidin 15v vanhan rämän, eipä ollut nainenkaan sen kummosempi").
Itse en uskaltaisi tuohon lähteä koska pelkäsiin mainetta. Asiana ei olisi minusta kovin kummoinen, vaihtokauppa jossa molemmat jäävät tyytyväisiksi, mutta huoran mainetta en haluaisi. Enkä pelkästä koneesta harrastaisi seksiä, jos mies olisi minusta epämiellyttävä tai jos maksutonkin seksi hänen kanssaan olisi moraaliani vastaan (mies esim perheellinen tai tyylin siskon ex).
Mitenpä tuo muuten eroaisi siitä että mies maksaa naiselle baarissa koko illan ja nainen antaa seksiä vähän velvollisuudentunteestakin tai mies ostaa naiselleen kalliit korvakorut saadakseen tämän tyytyväiseksi? Jos jätetään vaaleanpunaiset koukerot pois, molemmat tuttavat ilahduttavat toisiaan tekemällä palveluksen toiselle.