Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimapukuopas eri vartalotyypeille:

Vierailija
09.08.2010 |

Ei varmaan hyödytä enää tätä kesää ajatellen, mutta kuitenkin :)

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1301343/Sexy-swimwear-EVERY-s…

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielaä kun tidän mitkä mulle sopii

Vierailija
2/14 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa linkissä niin että vasemmanpuoleinen väärin ja oikeanpuoleinen oikein. Tuo ekakin malli on mielestäni vasemmanpuoleisessa paljon hoikemman näköinen. oikeanpuoleisessa näyttää ihan jättiläiseltä. mun mielestä nuo vinkit ei ollu hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tuo eka vartalomalli, jota edustan itsekin. Siis ihan karsee mummouikkari! Just tollasia niillä on Seiskan miss XL-kisoissakin ja ne saa näyttään ne naiset pallomaisen pyöreiltä! Tuo myös saa näyttämään rinnat karseilta. En ikinä pukisi päälleni :D. Mulla on itseasiassa hyvin samanlaiset biksut kuin sillä malliesimerkillä huonosta valinnasta ;D

Vierailija
4/14 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi isorintaiselle suositellaan olkaimetonta uikkaria. Mä en ainakaan sellaisessa viihdy, harva olkaimeton (rintsikatkaan) on isorintaiselle niin miellyttävä päällä kuin olkaimellinen.

Vierailija
5/14 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tuo eka vartalomalli, jota edustan itsekin. Siis ihan karsee mummouikkari! Just tollasia niillä on Seiskan miss XL-kisoissakin ja ne saa näyttään ne naiset pallomaisen pyöreiltä! Tuo myös saa näyttämään rinnat karseilta. En ikinä pukisi päälleni :D. Mulla on itseasiassa hyvin samanlaiset biksut kuin sillä malliesimerkillä huonosta valinnasta ;D

ihan karsee toi sininen uikkari. mulla kans samanlainen kroppa ja käytän huonon kuvan kaltaisia bikinejä. näyttää 100 x paremmalta. olen joskus kokeillut tuollaista uikkaria mut olen ollut äärimmäisen kauhistunut nähtyäni itseni sovituskopin peilistä se päällä.

Vierailija
6/14 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän kuin tuo ensimmäinen, mutta hoikempi vyötäröltä, pienirintainen, harteikkaampi ja raajat onkin sitten todella pitkät ja hoikat. Rasvaa kertyy enemmän vain vyötärölle ja ylälantioon.

Olen niin kumman eriparinen, tai ehkä 10-15 kg hoikempana olisin aika mallityyppinen, mutta näin BMI 22:ssa lähinnä oudon näköinen. Voi kun lihoisi naisellisemmin, eikä tikkuraajaiseksi palloksi.

Vierailija
7/14 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän palstan läskeille. Painogallupeista voi päätellä että ykskään noista kuvan naisista ei ole lähelläkään satakilosia palstanorsuja.

Vierailija
8/14 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs minä, joka olen hieman plösö (BMI24), lantio on kapea, vyötäröä ei ollenkaan, hartiat leveät ja pulleat. Läski lähinnä keskivartalossa, myös selässä, kainaloistakin pullottaa.

Vierailija
9/14 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon taas kyllästynyt siihen että noissa vartalotyypittelyissä on aina vaan nuo leveyssuuntaan esitetyt mittasuhteet ihan kuin ihmisillä olis jotenki standardimittaiset selkä ja jalat.

Esim. itse olen lyhyt, pitkäjalkainen ja lyhytselkäinen, malliltani ehkä eniten tiimalasi (=hartiat ja lantio suunnilleen yhtä leveät, välissä silmin havaittava vyötärö). Kuinka ollakaan, tiimalasivartalolle pitäisi useimpien oppaiden mukaan sopia "lähes kaikki". Ja pah. Lyhyt selkä ja kohtuulliset rinnat saa aikaan sen, että esim. nyt muodissa olevat löysät paidat saa mut näyttämään lumiukolta. Nojoo, tämä meni jo ohi varsinaisen aiheen, mutta liippaa sitä sen verran, että melkoisen vähän noin karkeasta tyypittelystä on yleensä apua..

Vierailija
10/14 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs minä, joka olen hieman plösö (BMI24), lantio on kapea, vyötäröä ei ollenkaan, hartiat leveät ja pulleat. Läski lähinnä keskivartalossa, myös selässä, kainaloistakin pullottaa.

Vierailija
11/14 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän palstan läskeille. Painogallupeista voi päätellä että ykskään noista kuvan naisista ei ole lähelläkään satakilosia palstanorsuja.

Vierailija
12/14 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ympäristösyistä suosittelen pysymistä sisätiloissa."

Vierailija
13/14 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatesuunnittelijat eivät vieläkään ole tajunneet millainen ostovoima on xl-kokoisissa naisissa. Edelleen valtaosa vaatteista suunnitellaan niitä naisia varten joita on olemassa vain suhteellisen pieni joukko, eli erittäin hoikille mallivartaloille. Erittäin suuri prosentti naisista on ylipainoisia, ja silti kuvastoissa, liikkeissä ja tällaisissa jutuissa pulleat naiset ohitetaan juuri tuohon "no pakko kai tuostakin on joku kuva räpätä, vedä nyt joku kaapu päällesi"-tyyliin. Esim. tässä jutussa tuo sininen uimapuku on aivan naurettava rimanalitus, ihanko oikeasti tuolle naiselle ei mitään muuta löydetty?!

Kuvastoissa erilaisia muodikkaita ja eri tyylejä edustavia vaatteita esitellään satoja sivuja, ja sitten jossain välissä vilahtaa pari pakollista läski-sivua, joissa on aina ne samat rumat vanhat teltat jotka eivät sovi kenellekään, toki höystettynä jopa kolminkertaisella hintalapulla...

Ihan ilman selvänäkijä taitoja voisin ennustaa, että se joka tajuaisi alkaa valmistaa kauniita ja edullisia vaatteita yleisimpien vartalotyyppien mukaan, tulisi olemaan rikaa ihminen!

Vierailija
14/14 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ajatellaan et satakiloinen on kauhea läski. jos on pitkä (esim. 180 cm) ja painaa vaikka 90 kg niin ei näytä vielä yhtään paksulta, normaalilta tai hoikalta. kyllä ne oikeasti läskit painaa paljon yli 100 kg. tietty ku on lyhyenläntä niin 100 kg kuulostaa lihavalta. itse olen kuin tuo ekan kuvan nainen ja painan jotain 87 kg, olen kyllä esim. vatsasta paljon hoikempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan