Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohjeita Top-Model vihkoon kaipailen...

Vierailija
09.08.2010 |

Tyttö sai eilen synttärilahjaksi tuollaisen Top-Model vihkon/kirjan. Kuuluuko siihen vaan itse suunnitella vaatteita? Ja jos viereisellä sivulla on valmis kuva niin onko tarkoitus yrittää piirtää samanlainen? Tää on aivan uusi ja ihmeellinen asia.

Voisko joku antaa vähän vinkkiä, kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:15"]Ei tarvitse piirtää samanlaista mutta voi jos haluaa. Tarkoituksena on siis piirtää vaateita ja vaikka jotain esim: Top modelin viereen vaikka koira tai jotain, käsilaukkuja tai jotain sellaista.
[/quote] niin, mutta ketjun aloittamisesta on jo vajaa 5-vuotta

Vierailija
2/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista tytöistä toki tulee huippumalli tai huippuvaatesuunnittelija. Tai ainakin ison muotiliikkeen ostaja joka asioi näiden huippumallien ja huippuvaatesuunnittelijoiden kanssa.

Ei mitään paineita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa itse suunnjitella mitä haluaa. Joissakin kansioissa/lehtiöissä on mukana tarroja, "kankaita" ja sabluunoita eri vaatteille.

Vierailija
4/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa piirtää ihan mitä haluaa ja se on tarkoituskin. Saa myös kopioida valmista kuvaa, jos niin haluaa

Vierailija
5/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli mukana 1 tarra-arkillinen koruja.

Ei sitte muuta ku suunnittelemaan!

Vierailija
6/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö oli niin ihastunut tästä lahjasta, ettei halunnut tehdä "väärin". Siksi siis varmistin täältä. Ryhtyi tuon ekan ohjeen jälkeen heti hommiin.

T:Uusavuton

Vierailija
7/9 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vähän itse valita kummin tekee mutta useammin tehdään vaatteet itse ja väritetään.

Vierailija
8/9 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 14:13"]

Saa vähän itse valita kummin tekee mutta useammin tehdään vaatteet itse ja väritetään.

[/quote]

Voisin kuvitella, että 3,5 vuodessa on AP:n tyttökin jo oppinut tämän.

Vierailija
9/9 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse piirtää samanlaista mutta voi jos haluaa. Tarkoituksena on siis piirtää vaateita ja vaikka jotain esim: Top modelin viereen vaikka koira tai jotain, käsilaukkuja tai jotain sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan