Kuinka monella av-mammalla on sivusuhde tai olisi valmis sellaiseen?
Jos olisi mahdollisuus, toinen osapuoli olisi todella viehättävä, juuri teidän makuunne, sellaista mitä miehenne ei ole?
Sanokaa rehellisesti.
Kommentit (13)
miehen, joka saisi jalat alta, niin rehellisesti voin sanoa, etten tiedä mitä tekisin.
Ei ole mutta jos tapaisin miehen, joka saisi jalat alta, niin rehellisesti voin sanoa, etten tiedä mitä tekisin.
Itse asiassa mulle on käynyt näin aikaisemmassa suhteessa, ja erohan siitä tuli. Nyt luultavasti kuitenkin olisi pakko jättää väliin, kun on yhteisiä lapsia ja asuntolaina...
niin on minullakin laina ja lapset. Mutta en voi sanoa, etten ehkä...
ja uskollinen miehelle joka katuu ainakin ajoittain valintaansa eli minua, on lapsellinen ja ilkeä, välillä kuitenkin normaali ja jopa mukava. Meillä on yhteinen talo ja suurehko asuntolaina, sekä yhteisiä lapsia.
Esimieheni on todella kiinnostunut minusta ja välillä tuntuu että miksi ei, on ihanaa tuntea joskus itsensä mukavaksi, halutuksi ja älykkääksi naiseksi. Perheen yhteisen lomamatkan jälkeen jolla mies kiukutteli kuin pikkulapsi mietin että kun seuraava tilaisuus/työmatka tulee niin en takaa mitä teen.
jos on ongelmia puhun ne suoraan miehelleni!
itse asiassa "vireillä" jo, eli puheluja ja tekstareita. Onneksi välimatkaa niin paljon, että tuskin tämä muuttuu ns "lihaksi":) Totuus on se, että oma mieheni on paljon parempi:komeampi, fiksumpi, varakkaampi, lähes täydellinen. Mutta ei ehkä täydellinen mulle, tai minä en hänelle. Toisen antama huomio ja kiinnostus hivelee niin kovin...Mutta silti sanon EI! Jos oma mies olis huono, niin heittäytyisin varmaan.
mut en mä nyt päätäni pistäisi pantiksi..
joskus entisessä suhteessani olisin ollutkin valmis, mutta nyt on niin hyvä mies, etten IKINÄ riskeeraa tätä suhdetta!
ja johtui siitä, etten kunnioittanut exää.
Nykyään en enää alkaisi siihen.
En vain saa aviomieheltäni sitä henkistä pääomaa jota tuolta sivusuhteeni mieheltä saan. Hänkin on naimisissa ja pienten lasten isä. Ystäviä ollaan ja eniten halaillaan ja jutellaan, annetaan toisillemme hellyyttä jota emme kumpikaan avioliitoissamme saa.
Ja kyllä, mietin usein avioeroa, mutten kykene sillä asialla aviomiestäni loukkaamaan, meillä kun kuitenkin pääpiirteittäin on kaikki hyvin.
sillä saralla en usko löytäväni omaa miestäni parempaa. Mutta... jos törmäisin henkiseen sielunkumppaniini niin erään tason pettäminen kävisi helposti.
En vain saa aviomieheltäni sitä henkistä pääomaa jota tuolta sivusuhteeni mieheltä saan. Hänkin on naimisissa ja pienten lasten isä. Ystäviä ollaan ja eniten halaillaan ja jutellaan, annetaan toisillemme hellyyttä jota emme kumpikaan avioliitoissamme saa.Ja kyllä, mietin usein avioeroa, mutten kykene sillä asialla aviomiestäni loukkaamaan, meillä kun kuitenkin pääpiirteittäin on kaikki hyvin.
Mutta minulla on ollut samanlainen suhde. Mies oli vapaa, löysi seurustelukumppanin kun minusta ei siihen ollut. Puhuimme paljon, halailimme ja joskus suutelimme.
omaa miestäni paljon komeamman ja "paremman" kanssa. Odotan sitä päivää kun olen valmis jättämään mieheni.