Kenen mies laittaa "paremmaksi"?
Minun mieheni, kolmen lapsen isä
- ei ole koskaan noussut yöllä lapsen takia
- on viikonloppuisin aina nukkunut pitempään kuin
minä. On kuulemma minua väsyneempi
- nukkui aamulla pitkään myös sinä aamuna, kun olin tullut ravintolasta kello 5 (ainoa kerta 14 vuoden aikana, kun olen ollut kaverin kanssa ulkona)
- ei ole koskaan kylvettänyt vauvaa
- ei ole koskaan syöttänyt vauvaa
- ei koskaan laita lapsia nukkumaan eikä lue
heille iltasatua.
- ei osta lahjoja hääpäivänä eikä syntymäpäivänä
- pitää kahden viikon mykkäkoulua, jos
joulukortit postitetaan viimeisenä halvan
hinnan päivänä
- ei hakenut minua lääkäristä pienen
toimenpiteen jälkeen, koska samaan aikaan oli
sählyharkat. Ei vaikka saattaja olisi ollut
pakollinen.
- pilasi mökötyksellään yliopiston
valmistujaisjuhlani, koska en antanut seksiä
pariin iltaan
Kommentit (9)
Ei säälitä yhtään. Toiset ne ei arvosta itseään tipan vertaa...
Älä sä jää odottamaan niitä...noi sun juttus meinaan kalpenee niiden rinnalla.
Lähde, jottet pilaa enempää omaa ja lastesi elämää.
miten te tuohon ajauduitte? Oliko alusta asti selvää että miehen "vapaudet" ovat tuollaiset verrattuna perheen arkeen? Onko tilanne sinulle ihan hyväksyttävä vai haluaisitko muuttaa jotain?
Kolmen lapsen vanhempina ette ole ihan vastanaineita, minusta tuollainen tilanne kuulostaa aika epätavalliselta.
ja itsekö olet täydellinen vaimo, kun osaat löytää kaikki viat puolisosta..
yhdessä silloin kun mieheni on hyvällä tuulella. Yllätyksenä on tullut se, kuinka vähän lapsenhoitoon mies halusi osallistua. Ulkopuolisten silmin hän vaikuttaa varmasti todella lapsirakkaalta.
Enkä millään käsitä miksi hän joskus tahallaan haluaa loukata ja pitää yllä miehistä egoa tyyliin minua eivät naiset määrää. Ekan kerran törmäsin tähän, kun esikoisen vauva-aikaan sain alkavan rintatulehduksen ja yli 37 asteen lämmön. Olo oli todella heikko. Soitin miehelle töihin ja pyysin tulemaan kotiin hoitamaan vauvaa. Hän kyllä tuli, mutta meni suoraa päätä nukkumaan.
Ummistan vain silmäni monelta asialta ja hyväksyn ne, koska en halua riitaa enkä kestä miehen mökötystä.
En minäkään ole täydellinen, mutta en kyllä koskaan tahallaan loukkaa ketään.
Ja melkoinen moukka olet itsekin, kun tuollaista jaksat katsoa. Vai että on joskus mukavaa. :/
minulle tuli persoonallisuushäiriö, sosiaalisten tilanteiden pelkoja ja masennus.
Ota tai jätä. Mieti hetken aikaa, haluatkö lastesi kasvavan tuollaisen isän kanssa.
Tulee nimittäin ennen pitkään olemaan aika välinpitämätön lapsiaan kohtaa. Rakkaudeton ja etäinen.
sitten.
Täydellistä elämää ja parisuhdetta ei olekaan. Ap:lle kunniamaininta ujostelemattomuudesta.
Eiköhän tuo facebook ole loistoesimerkki siitä, miten kulahtanut elämä saadaan kuulostamaan hohdokkaalta.
Monella on samanlaista, kuin sinulle ap. Eivät jaksa kirjoitella tänne.
hyväksyt tuollaisen mieheksesi ja teet hänen kanssaan useita lapsia...