Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ne halvatun olkapäänarukat, uusissa vaatteissa, aaaaaaargh!

Vierailija
08.08.2010 |

Ärsyttääkö ketään muuta? Mä leikkaan ne saman tien irti. Ne on kai tarkoitettu helpottamaan henkarilla säilytystä, mutta en tajua miten ne muka pysyisivät piilossa. Mulla ne änkee heti kaula-aukosta ulos. Enkä muutenkaan ole mikään innokas henkarien käyttäjä. Ne mitä henkarilla pidän ovat säilyneet ilman vaurioita, vaikka olen irrottanut ne hiivatin nirunarut.

Ugh. Helpotti! :)

(kävin äsken läpi Espritiltä tilaamani paketin vaatteet, siitä angsti)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on kauheita. Ei niitä aina ole ollut, kukakohan keksi alkaa niitä laittamaan vaatteisiin...

Vierailija
2/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne kuuluukin leikata pois. Eli on siksi, että vaatteet pysyvät _kaupassa_ siististi henkarissa. Mä olen pitänyt itsestäänselvänä, että uudesta vaatteesta ne leikataan pois eikä niitä näin ollen kuulu piilotella.

Korjatkaa jos olen väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vaate ei kotona pysy hengarissa niin sitten sitä ei säilytetä hengarissa :)

Se on tökerön näköistä, jos ne narut tunkevat kaula-aukosta/kainalosta näkyviin.

Vierailija
4/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joissain paidoissa ne olisi kiva sailyttää, kun paita ei muuten pysy henkarissa kunnolla.

Vierailija
5/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen olettanut, että ne kuuluukin leikata pois. Eli on siksi, että vaatteet pysyvät _kaupassa_ siististi henkarissa. Mä olen pitänyt itsestäänselvänä, että uudesta vaatteesta ne leikataan pois eikä niitä näin ollen kuulu piilotella.

Korjatkaa jos olen väärässä.

Okei :D No jokatapauksessa ne on ÄRTSYJÄ. Saa aina pelätä, että leikkaa vaatteeseen reiän kun niitä irrottaa.

t:tuohtunut ap

Vierailija
6/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla ainakin on niitä vain trikoopaidoissa, joita melkeinpä kukaan ei edes säilytä henkarissa. Yleensä unohdan leikata ne ja kiroan aina pukeutumisvaiheessa :D

Vierailija
7/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäim otan ne pois, ja käytän esim. korttiaskartelussa:)

Vierailija
8/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihmetelly miks sellasia on, mut nyt sekin sit selkis. Luulin, ett se on joku muotivillitys, toivottavasti ei oo tullut jäädäkseen.

Vierailija
9/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii! Mä olen aina miettinyt, että mitä niille keksisi. Osa on niin kauniin värisiäkin. Ja kivaa materiaalia :)

Askarteluintoilijat voisivat järjestää jonkin keräyspalvelun näille, etteivät mene hukkaan roskiksissa :D

t:ap

Vierailija
10/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuvitellutkaan, että niitä pitäisi säilyttää. Ihan sama tarkoitushan niillä on kuin nuppineuloilla miesten paitapaketeisa tai paperilla uusien kenkien sisällä tai sillä kun bleiserin taskut on ommeltu kiinni. Siis pitää tavara kunnossa ostajalle asti.

Vierailija
11/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan järkkyä kuinka paljon näkee ihmisillä esim kalliita villakangastakkeja, joissa halkion tukiharsinlangat on paikallaan. Tai hameen halkion sulkevat harsinlangat. ne on vaan tukilankoja myynnin/kuljetusten ajaksi ja tarkoitus poistaa mutta ihan käsittämättömän moni jättää poistamatta. Olen nähnyt mm naurettavasti Vuittonin laukkua kantavalla naisella.

Tai sitten takin hihaan ommeltu vaatemerkkilappu. Kuuluu ratkoa pois!

Vierailija
12/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksen nimiäisissä meillä oli sellainen nimenarvausleikki, johon liittyi paperilappusille kirjoitettuja vihjeitä, ja nuo vihjelaput sidoin rullalle em. naruilla, värikoodasin lappuja samalla vihjeen tason mukaan :D

Oon käyttänyt niitä myös vaatteita ommellessa ja tuunatessa - ja juu, askartelussa myös. Esikoisen lettinauhoiksikin pitemmät niistä käy.

Mut ei siitä mihinkään pääse että joka kerta ärsyttää tarttua saksiin uuden vaatteen kans, hintalaput nyt useimmiten saa repimällä veks mutta noita ei.

Vierailija
13/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat juuri sitä varten että vaatteet pysyisivät henkareissa. Nykymuodissa kun osassa vaatteissa on niin valtavan suuret ja leveät kaula-aukot että ilman naruja paidat olisivat koko ajan pitkin myymälän lattioita.

T: vaatemyyjä.

Vierailija
14/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävämpää on, jos paidat ei pysy kaupassa henkareilla, vaan putoavat lattialle kun ohi kävelee. Puhumattakaan että joutuisi ostamaan lattialla pyörineitä paitoja.

Vierailija
15/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi en ole niitä leikellyt ja aina ne esillä ovatkin... :)

Vierailija
16/27 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ostoksilla ja myyjä leikkasi ne pois.

Vierailija
17/27 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokaula-aukkoisissa ja hihattomissa vaatteissa ne lenksut kuuluu kietaista rintsikoiden olkaimiin. Ei vilku rintsikannauha olkapäältä tai vaate valu väärään kohtaan.

Ex- poikakaverini muuten valitti miten kaikissa hienommista kaupoista ostetuissa puvuntakeissa on niin pienet taskut, sentin syvyiset. Hih.

Vierailija
18/27 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokaula-aukkoisissa ja hihattomissa vaatteissa ne lenksut kuuluu kietaista rintsikoiden olkaimiin. Ei vilku rintsikannauha olkapäältä tai vaate valu väärään kohtaan.

Tuo on kyllä ihan väärä käsitys. Hyvin tehdyissä vaatteissa on erikseen lenksut tuota varten. Ei tietenkään missään perus-esprit-vaatteissa, mutta esim. juhlapuvuissa. Nuo trikoo-vaatteiden lenksut ovat tosiaan henkareita varten kaupassa ja monissa maissa ne tosiaan leikataan kaupassa valmiiksi pois. Suomi on itsepalvelumaa, joten täällä joutuu ne leikkaamaan itse samaan tapaan kuin ratkomaan ne harsinlangat halkioista.

Vierailija
19/27 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii! Mä olen aina miettinyt, että mitä niille keksisi. Osa on niin kauniin värisiäkin. Ja kivaa materiaalia :)

Askarteluintoilijat voisivat järjestää jonkin keräyspalvelun näille, etteivät mene hukkaan roskiksissa :D

t:ap

Vierailija
20/27 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan järkkyä kuinka paljon näkee ihmisillä esim kalliita villakangastakkeja, joissa halkion tukiharsinlangat on paikallaan. Tai hameen halkion sulkevat harsinlangat. ne on vaan tukilankoja myynnin/kuljetusten ajaksi ja tarkoitus poistaa mutta ihan käsittämättömän moni jättää poistamatta. Olen nähnyt mm naurettavasti Vuittonin laukkua kantavalla naisella.

Tai sitten takin hihaan ommeltu vaatemerkkilappu. Kuuluu ratkoa pois!

ihan hepreaa mulle kaikki muutko ymmärsi? voiskos joku selventää tarkemmin?