Onko "sallittua" avioliitossa haaveilla toisesta miehestä/naisesta=?
Kommentit (4)
järkytys kuuden vuoden jälkeen tajuta, että ajaukseni lähtevät harhailemaan vieraaseen mieheen. Enkö muka pysty olemaan uskollinen ajatukisssani, jos päätän niin??
Olen ollut ihastunut liki vuotta. Juttu helpotti, kun en ole nyt tavannut koko ihmistä kuukauteen. Oma mies tuntuu taas ihanalta. En tiedä mitä ajattelen, kun näen sen vieraan jälleen syksyllä.
ei ole sallittua haaveilla, eikä raamatun mukaan edes katsoa toista sillä silmällä, jos itse on avioliitossa ja tämä haaveilun kohdekin olisi.
Olen itse sen verran syntinen, että ajatus kiertää erään lääkärin hymyssä ja samettisissa silmissä, olen rukoillut sitä syntiäni anteeksi! mutta tämä lääkäri vaan vei minulta jalat alta, oli pitkä hoitosuhde. Tuppaa joka pävä olemaan ajatuksissa nykyään, vaikka en häntä enää tapaakkaan. Toivottavasti hän huomasi aikoinaan miten paljon hänestä pidin, täysin yksipuolista
siis, hän oli todella joka tavalla
puhdasotsainen mies. Mutta niin ihana!
Kait jotain puuttuu omasta onnesta avioliitossa, koska tämä ihanteeni pyörii ajatuksissa, ja on niin viimeisen päälle täydellinen!
Pakko on unohtaa ja lakata ajattelemasta, kuluttaa itsensä loppuun.
Huomasin itse tuossa keväällä, että taidan olla vähän ihastunut yhteen työkaveriini. Se on tosiaan helpottunut nyt, kun en ole nähnyt häntä viikkokausiin(minun lomat, hänen lomat).
Kuitenkin, jotta en tekisi oloani tuskaisemmaksi, olen päättänyt, etten enää tarkoituksella hakeudu tämän ihmisen seuraan. Kevään mittaan saatoin tehdä niin. Enkä anna ajatusten harhailla häneen epäsopivissa merkeissä.
Eli periaatteessa olen sitä mieltä, että haaveilla saa, mutta omalla kohdallani on kuitenkin muistettava, että mun pitää olla tuon ihmisen kanssa työn merkeissä tekemisissä ja siksi on syytä pitää ajatukset(kin) kurissa:)
Brad Pitt on aika ihana,voisin panna sitä.
Hmm,onnituukohan,mitä veikkaatte?
TOTTAKAI SAA !
t. naimisissa oleva