Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein uusitte teinipoikien HAISEVAT kengät??

Vierailija
08.08.2010 |

PRKL.

ostin tiistaina,TIISTAINA!! uudet kengät jätkälle. (ok,jo 19v... mutta sama ongelma ollut kautta aikain sillä)

ja eilen oli pakko heittää kengät pesukoneeseen,kun haisi niin mädälle perseelle,ja oli uloakin mustanharmaat,vaikka olivat alunperin valkoiset! ne on puman kangastennarit,luulin,että se auttaisi,että ne hieman hengittää,mutta ei.

siis ei kestänyt viikkoakaan. ja ei nuo montaa pesuakaan kestä. joudun siis tässä kuussa hommaamaan sille ainakin toiset,ellei kolmannetkin kengät.

muilla tällaista?????? ei varmaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistä käyttönottoa käsittelet ne kengät! Ensinnäkin pohjalliset jotka on tarkoitettu ko. ongelmaan. Ja osta ne kenkäkaupasta, älä kirpparilta! kenkäkaupasta myyjä tietää mitä aineita käytetään (mm. kenkiin suihkutettavia) ja jalkoihin on sitten erikseen mm. talkkia tai muita...

Vierailija
2/24 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätkä kyllä pesee jalkojaan,mutta ei suostu käyttämään mitään jalkatuotteita.... ehkäpä pistän ehdoksi kotona asumiselle,että alkaa käyttämään.

vuosikausien mädäntyneiden kenkien haju alkaa vähitellen suoraansanoen vituttaa....

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä muistaakseni määritellään sairaudeksi. Lääkärikin osaisi neuvoa.

Jalkoihin myydään antiperspirantteja, jotka toisilla toimii toisilla ei. Samanlailla kuin voimakkaan kainalohienkin kanssa.

Kaupat on täynnä kaiken maailman hajunsyöjä suihkupulloja (intersporteissa muistaakseni ainakin myydään). Tarkoitan sitten nimenomaan hajun SYÖJIÄ ei siis niitä, jotka peittävät hajun alleen toisella hajulla, ne on aivan kamalia aineita.

Vierailija
4/24 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PRKL.

ostin tiistaina,TIISTAINA!! uudet kengät jätkälle. (ok,jo 19v... mutta sama ongelma ollut kautta aikain sillä)

ja eilen oli pakko heittää kengät pesukoneeseen,kun haisi niin mädälle perseelle,ja oli uloakin mustanharmaat,vaikka olivat alunperin valkoiset! ne on puman kangastennarit,luulin,että se auttaisi,että ne hieman hengittää,mutta ei.

siis ei kestänyt viikkoakaan. ja ei nuo montaa pesuakaan kestä. joudun siis tässä kuussa hommaamaan sille ainakin toiset,ellei kolmannetkin kengät.

Eikö tuon ikäinen osaa jo ihan itse ostaa vaatteensa?

Vierailija
5/24 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo osta omat vaatteensa"....

joo,ostaahan se, varsinkin kengät, ne on sitten sellaisia muovirähjiä,joissa oikein hautoo ja muhii hajut.... kerrankin pääsin ostamaan kangaskengät.

-ap

Vierailija
6/24 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kengät haisivat tosi pahalle ja kyseessä oli vasta 10-vuotias.

Jalkojen pesu aina kenkien poisoton jälkeen ja sukkien pitäminen aina kengissä auttoivat.

Olen myös kuullut, että etikkavedessä peseminen poistaisi hajun?

Vierailija
7/24 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli miehellä vähän vastaavaa ongelmaa kun muutti meille, mutta sitten pistin miehelle samanlaisen kurin kuin meille muillekin eli että on aina vähintään kahdet saman kauden kengät ja kenkiä ei pidetä kahta päivää peräkkäin, niin hajuongelmat hävis kaikki. Onko kukaan teinivanhempi kokeillut, että auttaako tämmöinen? Ideahan tässä on se, että kun kenkiä käyttää ja jalat hikoilee, niin jos kenkiä pidetään joka päivä, niin ne ei koskaan ehdi kuivua ja sit ne tosiaan mätänee/homehtuu/muuttuu haisuleiksi. Jos taas kenkiä pidetään joka toinen päivä, niin kengät saa huoahtaa yhden päivän ja kuivuvat sinä aikana.

Vierailija
8/24 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ripotella ruokasoodaa, mikä vie hajuja pois. Ei käy ehkä nahkakengille.

Vierailija
9/24 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myykööt poikasi mulle ne mädät kengät! Ostan s

ellaiset ihan pilailu mielessä, jos vaan joku myy! eipä tarvi miettiä, että pojan kengät lemuaa nurkissa! Ne pitää sitten haista kunnolla ja pohjalliset täytyy saada myös irti!

micke.pekkala69@gmail.com

Vierailija
10/24 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myypäs mulle kakaras haisevat kengät ja sukatkin haisee aika ällölle? Oliskos noin 50-60 euroa mitään?

Vierailija
11/24 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PRKL.

kengät pakastaa, bakteerit (hajut) kuolee!!

Vierailija
12/24 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myypäs mulle kakaras haisevat kengät ja sukatkin haisee aika ällölle? Oliskos noin 50-60 euroa mitään?

osoite on. micke.pekkala69@gmail.com

Vierailija
13/24 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoite on. micke.pekkala69@gmail.com

kengät löytyy vantaalta.

ap

Vierailija
14/24 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, ostan aina nahkakengät ja niitä sitten suihkuttelen sillä hajunsyöjällä, kyllä niiden kanssa on sitten jotenkin pärjännyt. Ai niin laita välillä ulos tuulettumaan yöksi, kun on oikein paha ja taas perään hajunsyöjäsuihketta.

Vierailija
15/24 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli sitten tällekin ketjulle.

Vierailija
16/24 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa aina haisevat

kengät 50€ maksua vastaan tälle innokkaalle ostajalle

Vierailija
17/24 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteikäisen pojan kanssa. Yksi tärkeä seikka on tosiaan kuivattaa kengät kunnolla joka käyttökerran jälkeen! Pohjalliset irti jne...eli kahdet käyttökengät pitää vähintään olla, kuten melba kirjoitti. Itse suihkutan silloin tällöin kenkiin kenkädeodoranttia, kun ne on kuivuneet!

Vierailija
18/24 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma. Ollut pikkuteinistä asti. Olen siis nyt kaksvitonen nainen.

Ei auta hajunsyöjät, deodorantit, pakkaset, mikään.

Ja nainen kun olen, kenkiä tosiaan on jokunen pari. Eli en ees käytä samoja yleensä ees joka toinen päivä.

Todella inhottava ja sosiaalisesti nolo ongelma.

Etenkin kun monilla on joku ihme päähänpinttymä, että vain miesten jalat haisee. (Tässäkin ketjussa kysellään vain teiniPOJISTA). :((

Vierailija
19/24 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uusi kenkäpari alkaa siis haista ensimmäisellä käyttökerralla, ja kun se hiki sinne kerran on valloilleen päässyt, ei mitään ole tehtävissä.

Mulla haisee jopa kesäsandaalit, varvaslipokkaita myöten.

Vierailija
20/24 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rva -39

Muuten huoliteltu, puhdas jne. mutta kun otan kengät pois niin...

Kaikki aikaisemmissa viesteissä mainitut niksit kokeiltu, sukat pesen aina 60 asteessa että popot kuolisivat.

Haju on sanoinkuvaamaton, mätä perse on lievä ilmaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme