Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joiden miehet Sonispheressä!

Vierailija
08.08.2010 |

Olin itsekin paikkakuntalaisena paikalla. Iltaa lähdin viettämään varsinaisen konsertin jälkeen yökerhoon. Siellä tietysti nämä kotoa poikaporukassa karanneet miehet jatkoivat ryypiskelyään. Kovasti oli yritystä saada naispuolista seuraa vaikka sormukset kädessä. Juttelivat naisille, ja jos ei juuri siltä naiselta irronnut juttu/seksiseuraa, haettiin seuraava uhri. Yhden kanssa juttelin itsekin ja hän valitteli omaa kurjaa parisuhdettaan. Vaimo ei anna. Että näin..

En sano, että kaikki pettää, mutta kyllä taas siiltä näytti, että suurin osa oli lähtenyt poikaporukassa ja herrasmiessopimuksella liikkeelle.. Eli jos joku saa, siitä ei kukaan sitten puhu tämän viikonlopun jälkeen enää koskaan.. tai varsinkaan vaimolle/vaimoille ei kerrota.

Tiedoksi vaan kaikille naisille, joiden miehet ovat kyseisillä festareilla..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kuin tavallisena lauantai iltana käydä kapakassa niin sielä on ukkomiehiä vonkaamassa pillua.

Mikä sun pointti on? Ettei pidä päästää miestä festareille? Jos haluaa pettää voi niin tehdä vaikka junan vessassa.

Vierailija
2/17 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla yks katkeroitunut yh ketä kukaan ei tullut iskemään siinä ravintolassa. Jospa laihduttaisit hieman ja koittaisit hymyillä. Sorry, tuskin onnistuit pilaamaan provollasi kenenkään aamua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sen vie sitten vaikka puolet vaimo avanhempi ja läskimpi eukko, ei välttämättä nuorempi ja kauniimpi.

Ja jos kerran mies lähtee matkaan, niin hellurei!

Vierailija
4/17 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei... en ole läski yh, jota kukaan ei tullut iskemään vaan nimenomaan juuri toisinpäin. Olen naimisissa, erittäin onnellinen parisuhteessani, hoikka ja raskaana. Silti miehet tulivat iskemään kun istuskelin yökerhossa (ja kyllä, juuri eilen) vaikka vatsa jo pömpöttää. En tiedä olivatko miehet puusilmiä kun eivät vatsaa nähneet, ilmeisesti. Olen puolivälissä raskaana.

ap

Vierailija
5/17 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli Sonisphereiltä esitysten jälkeen autoon, jossa häntä odotimme:)

Vierailija
6/17 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme eilen (ja tänään vielä menemme myöhemmin) Sonispheressa niin ei tarvitse tuollaisia murehtia =)

Vierailija
7/17 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuotahan se justiinsa on se baarielämä joillekin. Baaritiskit notkuu näitä "Voi antakaa mulle säälipillua, kun mun vaimo on niin ruma ja lihava pihtaaja"... oli se vaimo sitten millainen tahansa. Kuvottavaa touhua!

Yks pahimmista paikoista Suomessa on kyllä ehdottomasti Jyväskylä baareineen Neste Rallyn aikaan tämän suhteen =).

Vierailija
8/17 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin tuli mieleen, että eikö ap käy baareissa, toihan on ihan jokapäiväistä. Festarit ehkä pikkupaikkakunnilla vähän lisää vaan määrää.

Vierailija
9/17 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuvinkkinä voin muuten kertoa, että sinkullakin käy näppärästi flaksi kun laittaa ravinteliin mennessä sormuksen sormeen.

Sitä pettäjää on sen verta paljon liikkeellä, eikä ne mitään riippakiviä halua.

Vierailija
10/17 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt sattuneesta syystä ei hetkeen :)..

Ja tiedän kyllä että totahan se on.. Ja älkää nyt ihan oikeesti aina alkako mollaamaan, että "ap on läski yh" ja että "kun laittaa sormuksen sormeen ni käy sullakin flaksi".. Joopa joo. Kyllä se flaksi on käynyt, oli sormusta tai ei. En nyt viitsi alkaa tässä sen enempää tilittämään, mulla on ihan hyvä itsetunto muutenkin enkä koe tarpeelliseksi alkaa pönkittämään sitä tässä sen enempää.. Kunhan nyt yleensäkin ärsyttää aina se sama asenne, joita ihmiset vastauksiksi saa vastaavanlaisista ketjuista.

Ja yleensä ne miehet on niin kännissäkin, ettei ne mitään sormustilanteita ehdi kattelemaan. Vasta sitten kun sanoo, että olen naimisissa, ni joku saattaa sanoa, et no niin olen minäkin...

Ja totta tuokin varmaan, että ei ne petturimiehet silti sitä riippakiveä halua jos aikoo pettää vaimoaan, joten siinä mielessä varmaan on parempi katsella niitä varattuja.. mutta ei sen eilenkään tuntunut väliä olevan, oliko sormus vai ei.. Se riitti, että oltiin vieraalla paikkakunnalla.

ap

Vierailija
11/17 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan samanlaista oli touhu sillonkin. Vaikka olin mieheni kanssa, koko ajan kävi joku ehdotteleees njotakin. Ja en oo mitenkään hehkee, pikkusen pullee ja silleen. Eiköhän se ole lähes aina tota baareis. Ykskin mies sano ett hänel on vapaa suhde saa tehdä mitä vaan. Mä oon vähän sitä mieltä ett kaikkien miesten suhde muuttuu vapaaks kun ne on kännis.

Vierailija
12/17 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin heille kuuluu!

Syöksyvirtauksesta niskaan!

Vierailija
13/17 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä helppoa baareissa kun ei koskaan tule kukaan iskemään. No ehkä kerran on joku ympärikännissä oleva viiskymppinen jotain sössöttänyt. Olen 25 v hoikka ja jotkut väittää kauniiksi, mutta ainoa mitä mulle joskus tulaan sanomaan (syyttävästi) on että "miksi olet noin masentunut", "mikset hymyile..". Eli kannattaa olla baarissa naama norsunvitulla niin ei tuu kukaan ahistelee ainakaan siinä mielessä.

Vierailija
14/17 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei jäänyt Poriin yöksi. Mun miehellä ei ole sormusta. Mun mies soitti mulle vielä yöllä ja kertoi miten paljon mua rakastaa. Ja mä saan mun mieheltä munaa joka päivä.

Vierailija
15/17 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroaa normaalista baari-illasta? Hait vain ajankohtaisen aiheen provoillaksesi.

Vierailija
16/17 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei jäänyt Poriin yöksi. Mun miehellä ei ole sormusta. Mun mies soitti mulle vielä yöllä ja kertoi miten paljon mua rakastaa. Ja mä saan mun mieheltä munaa joka päivä.

vai soitteletteko kotona toisillenne?

Vierailija
17/17 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi sovittuun paikkaan muualle. Ja soitti mulle sieltä yöllä. Vituttaako sua noin paljon, että joidenkin parisuhde ihan oikeasti toimii? :-D