Katsotko kylässä ollessasi kylpyhuoneen kaappeihin?
Itsellä on hassu tapa pöntöllä istuessani kyläpaikoissa hiukan kurkistaa kaappeihin.
Kyllä siinäkin oppii toisia tuntemaan.
Kommentit (20)
Mutta en pahastuisi jos joku kokee tarpeelliseksi katsoa vessankaappiini. Eipä siellä mitään salattavaa ole.
todellakaan. Hiukan yksityisyyttä kiitos.
Mulla on tapana jättää huulikiilto niin, että se pyörii alas lattialle, jos oven avaa. Ihana sit katella punaisia naamoja, kun tulee ulos vessasta. Ja joo meillä kuuluu, kun lattialle putoaa tuo putkilo.
Suosittelen oppiipahan.
mutta siivoan aina oman vessan kaapin kun tulee vieraita. jos sattuvat kurkkimaan..
En keksi moiseen ainuttakaan syytä. Niissä kaapeissa harvemmin varmaan on mitään erikoisen ihmeellistä.
Ja mahtaa olla sitten hienoa "oppia tuntemaan" ihminen kyttäämisen kautta; hei, se käyttää Pepsodentin hammastahnaa!
ansojen virittelyäkään. Mitä riemua te saatte siitä, että saatte nolattua ystävänne tai sukulaisenne tai kuka nyt vieraana onkaan? En itse kyttäile toisten vessankaappeja koska niissä ei ole mitään mielenkiintoista, mutta ei mua haittaa jos joku mun kaapeille menee, juurikin samasta syystä. Eipä ole mitään ihmeellistä niissä kaapeissa.
Mitä hauskaa siinä kaverin nolaamisessa on?
mitäs pahaa siinä on? Enkä virittele toisille ansoja, katsokoot vaan mun kaappeihin, hyvässä järjestyksessä ovat :)
eikä mua haittaisi, jos joku katsoo mun kaappeihin. En käsitä tuollaista ansojen virittelyä. Älkää kutsuko vieraita, jos niille pitää tuommoista kiusaa tehdä. Mitä seuraavaksi, krokotiileja vallihaudassa? Lasimurskaa ruuassa?
Joskus jos emännällä on jotain kivanhajuista hajuvettä on kiusaus tarkistaa mitä se oikein on, mutta en kuitenkaan sitä tee. Wc on yksityistä aluetta, antakoon jokaisen pitää salaisuutensa.
Minusta toisten kaappien penkominen on halveksittavaa. Pitäisi aikuisen ihmisen uteliaisuuttaan osata hillitä.
mitäs pahaa siinä on? Enkä virittele toisille ansoja, katsokoot vaan mun kaappeihin, hyvässä järjestyksessä ovat :)
tarkastamassa yopoytien laatikot? Eiko sinulle riita etta niiden tavaroitten edessa on suljettu ovi?
Mene kaytoskouluun jos et nae kaytoksessasi mitaan pahaa.
jos emäntä on laittanut ansoja kaappiensa taakse. Oman kaappini lukitsen vastavuoroisesti rattilukolla ja sähköpaimenella aina, jos on vieraita talossa. Ties mitä ne mokomat keksivät urkkia.
T. The AV-Mamma
jos vaikka kaapinoven narahdus paljastaisi, että nuuskin toisten yksityisiä asioita ja saisin maineen hulluna utelona. Huh, punastun pelkästä ajatuksesta.
jää varmaan tyhjä vessapaperirullan hylsy asiaa todistamaan? Muuten..busted.
että entä jos oikeasti etsii vessapaperia sieltä kaapista?
Mä en käsitä, miten jotakuta liikuttaa se, jos joku kurkkaa kylppärin kaappiin. Ei mua ainakaan haittaa yhtään! Meidän kaapissa on esim. rasvaa, Bepanthenia, mun epilaattori ja gillette, mun kuukuppi, talkkia, mun meikkipussi ja vessapaperia. Ihan HIRVEÄÄ, jos joku saa selville, että mäkin menstruoin ja poistan karvojani tai että meillä tarvitaan vessapaperia, koska mekin käydään kakalla!
joku lappu sinne kaapin takaseinään. Joku "mitäs siinä kurkistelet?" vois olla ihan hauska pila.
Minua ei haittaa, jos joku kurkkaa kaappiini. En häpeä hammasharjaa, hiuslakkaa, dödä tai tamponeja. Voi silti olla, että pidän kaappiini kurkistajaa ehkä hieman epäluotettavana, uteliaana ja ylipäätään sellaisena ihmisenä, joka ei kunnioita muiden rajoja. En ehkä lähtisi tällaiselle ihmiselle kertomaan aviohuolistani. Jos vessapaperi loppuu, niin senkun kurkkii kaappeihin - ihmettelen vain, että jos se pökäle on jo väännetty, niin hilluuko se siellä vessassa kikkareet takapuolesta roikkuen? Ja jos vessapaperin on havaittu loppuneen jo ennen exitusta, niin voisiko emännältä tulla vaikka kysymään, että missä sitä selluloosaa on?
Kerroin viestissäni, että minä en kurki kaappeihin urkkiakseni kuukupin merkkiä tai e-pillereiden kierron vaihetta. Minusta se on moukkamaista ja olisi erittäin noloa jäädä siitä kiinni. Jos narisuttelen kaappeja etsiessäni vessapaperia, niin kerron siitä kyllä jälkeenpäin emännälle.
Mut hei, meitä on moneen junaan.
kurkin mahdollisuuksien mukaan toisten kylppärin kaappeihin.Ja pidin muuten e-pillerini ihan muualla, kuin kaapissa..
Katsoppa vessapaperi.fi ja tuli just kotio paperii.
kylässä ettiä sitä vessapaperia:-/. Tuntui nololta ja syylliseltä ja ties miltä availla ovia. Iso kaappi oli ihan pöntön vieressä, joten ei tarvinnut sen enempää veskissä hillua;-D. Onneksi myös löysin sitä paperia! Olis se nyt nolompaa vielä pöntöltä huudella että heeiiii..missä on vessapaprua...? Vielä jos kyläpaikan emäntä tai isäntä tekisi kuten meillä kotona puolivitsinä, kun lapsi odottaa veskissä paprua: sitä työnnetään muutamia arkkeja kerrallaan oven alta;-D!!
samanlainen ansojen tekijä kuin minä.