Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä aloitin hyväkarppaamaan ja tavoitteena saada pois 30 kg pikku hiljaa vuoden aikana.

Vierailija
07.08.2010 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse karppailen myös, alakarpin ja hyväkarpin välimaastoa. En syö täysjyväpastaa-riisiä,mutta jälkiuuni ruisleipää syön välillä. Muuten aikalailla alakarppailen. Minulla tavoitteena -20kg vuoden loppuun mennessä=)

Vierailija
2/11 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin syön viikolla jotain nopeata, maustamatonta jogurttia+ marjoja tai rahkaa, viikonloppuisin esim. paistettua kananmunaa ja äsken pari lihapullaa eiliseltä.

Lounaaksi teen aika paljon salaatteja tai sitten syön nopeasti (jos kiire) raejuusto-tonnikala-kurkku - seosta.

Päivällisellä kunnon ruoka esim. kanaa/ kalaa ja lämpimiä vihanneksia ja salaattia

Illalla jos vielä nälkä sama kuin aamulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin syön viikolla jotain nopeata, maustamatonta jogurttia+ marjoja tai rahkaa, viikonloppuisin esim. paistettua kananmunaa ja äsken pari lihapullaa eiliseltä.

Lounaaksi teen aika paljon salaatteja tai sitten syön nopeasti (jos kiire) raejuusto-tonnikala-kurkku - seosta.

Päivällisellä kunnon ruoka esim. kanaa/ kalaa ja lämpimiä vihanneksia ja salaattia

Vierailija
4/11 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en hyväkarpilla saa painoa alas, mutta alakarpilla lähtee. Nytkin viimeisen siikon sisään 800g. Yhteensä on lähtenyt 10,9 kg.

Vierailija
5/11 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en hyväkarpilla saa painoa alas, mutta alakarpilla lähtee. Nytkin viimeisen viikon sisään 800g. Yhteensä on lähtenyt 10,9 kg.

Vierailija
6/11 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en hyväkarpilla saa painoa alas, mutta alakarpilla lähtee. Nytkin viimeisen siikon sisään 800g. Yhteensä on lähtenyt 10,9 kg.

Mullekin tietty alakarppaus toimis paremmin, mutta elämäntapamuutoksena ei niin hyvin, hyväkarppauksessa enemmän valinnan varaa... ap

Vierailija
7/11 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just laitoin ison lihamötikän uuniin muhimaan,sen seuraks aattelin keittää kukkakaalia ja ison kupin salaattia.

Vierailija
8/11 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea siitä,nyt onnistutaan terv.2;)!!

Itsellä ajatuksena ensin laihdutusvaiheessa alakarppina pääosin mennä,sitten kun tavoitteeseen pari kolme kiloa niin siirryn hyväkarppiin ja sillä pikkuhiljaa pudotan viimeiset kilot. Eli sitten mukaan hedelmät,täysjyvät,mutta perunaa en edelleenkä sitten syö. Pääpaino kuitenkin kasviksilla ja lihalla,tietysti sitten on vähennettävä rasvaa hieman kun ottaa täysjyvät.Itseltä on lähtenyt nyt 5kg ja vielä tuo 20kg olisi pudotettavaa.

Kuinka usein tulee takapakkia?Siis että vaaka näyttää hetkellisesti lihonneesi vaikka puoli kiloa ja parin päivänpäästä taas humahtaa alemmas.

Ärsyttää kun itsellä nousi paino nyt 800g eilisestä,vaikka söin tavallisesti,mutta olen nyt aloittanut liikunan 2päivää sitten..

Vierailija
9/11 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/11 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ruokavalioon lisää täysjyväviljaa ja hedelmiä, niin muuttuu jo hyväkarpiksi

Vierailija
11/11 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.5. aloin karppaamaan. Tosin loma (4vko) meni niin että paino ei juuri pudonnut, mutta ei noussutkaan. Oltiin mökillä ja siellä käytin alkoholia ja tavallista grillimakkaraa sen verran ettei paino mennyt alaspäin. Nyt sitten taas sujuu.

5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi