Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohoi te hoitsut jotka pesette vanhuksia! Ov

Vierailija
07.08.2010 |

Seisooko papoilla koskaan entä valuuko mummoilla? Ehdottelevatko vanhukset teille seksiä tai vihjailevatko jotain sen suuntaista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toki papat jotain irstaita höpöttävät. On tullut kyllä joku dementikkomummukin vastaan, joka on heittänyt lesbosävyistä juttua.

Vierailija
2/7 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisooko papoilla koskaan entä valuuko mummoilla? Ehdottelevatko vanhukset teille seksiä tai vihjailevatko jotain sen suuntaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on sanonu että joillakin saattaa seistäkin... on kuulemma vaikeeta saada vaippa jos seisoo...

Vierailija
4/7 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kiroilevat ja sättivät, toiset ehdottelevat, kolmannet tekevät molempia. Aivot tyhjäkäynnillä.

Vierailija
5/7 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valuuko nyt ylipäätänsä naisilla mitään niin runsaasti että sen huomaisi?

Vierailija
6/7 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään dementikkoja.

Vierailija
7/7 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joillakin seisoo ja useimmiten ovat siitä aika hämillään/häpeissään. Pesut pyritään suorittamaan mahdollisimman "vähän hinkkaamalla" ja aina jos on yksikin toimiva oma käsi, niin saavat kyllä itse pestä vehkeensä. Naisten valumisista tiedä...masturbointia esiintyy jonkin verran, jopa sataa vuotta lähentelevillä dementoituneilla vuodepotilailla...sekä naisilla että miehillä. Pääsääntöisesti seksuaaliset halut, tai ainakin niiden ilmaiseminen laimenevat tai katoavat kokonaan, mutta ei se ihan kamalan harvinaista ole tuo että mieli tekee vaikka ikää olis jo tosiaan lähes sata vuotta ja miksei ylikin. Näiden ihmisten puheista usein käy ilmi, että ovat todennäköisesti olleet aika aktiivisia tällä saralla nuorempina. Surkuhupaisin tapaus oli, kun eräs vanha rouva oli minulle selvästi vihainen...kysyin syytä, johon hän vastasi että: Sinä olet lutka tartuttanut mulle kupan!!! Kysyin että mistä tällaisen kuvan on saanut, niin alkoi selittämään, että mies jonka kanssa oli maannut, ja hänelle sen tartuttanut, oli kertonut minulta sen alunperin olevan lähtöisin...Ole siinä nyt sitten pokkana :DDDD

Seksuaalisia ehdotuksia tulee välillä, mutta aika harvoin. Lähinnä pyydetään edes ihan pikkuisen vilauttamaan peppua :) Olen vastannut että siihen on ihan omat ammattilaisensa ja niillä on niin paljon paremmat liksat kuin mulla, etten ala sitä tekemään ;) Huumorilla yleensä selviää kiperistä tilanteista. Kerran yksi pappa pääsi tosin imaisemaan fritsun kaulaan, kun halusi vain "halata"...:DDD Oli siinä kotona selittelemistä;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän